28-11-2021, 10:12 AM
(27-11-2021, 19:49 PM)Dexter Kirjutas:(27-11-2021, 18:35 PM)aavu Kirjutas:Põletamise jaoks on vaja ca 650C, kuidas seda filtrisse saada on margiti erinev. Kellel pihusti väljalaskes, kellel suurendatakse kütusekogust ja keeratakse süüde hilisemaks.Tsitaat:tahmafiltri põletuse aeg satub kütust õli sisseSellest kohast ei saa aru. Kuidas see võimalik on?
Kuna kogus suurem siis ilmselgelt ei teki täielikku põlemist ja rõngad pole 100% tihendad. Nii see mikrogrammidega õli hulka satubki.
Sellest võime edasi minna, mida rohkem tarbib õli seda rohkem see saastab filtrit, millest tulenevalt põletatakse tihedamini.
Kindlasti on veel mitmeid nüansse (egr süsteem, nox ja o2 andurid jne.) aga üldpilt selline.
Kütusekogust otseselt ei suurendata, vaid tekitatakse lisapihustus väljalaske takti ajal. Paraku osa sellest jääb silindrisse ja sealt omakorda jõuab õli sisse. Piisavalt palju tsükleid ja õlitase tõepoolest veidikene tõuseb. Paljud tootjad on lausa manuaali märkuse teinud, et max märgist 2/3 vms tohib õli panna. Puusalt meenub Volvo ja Ford näiteks.