30-11-2021, 18:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2021, 19:00 PM ja muutjaks oli ounou.)
(30-11-2021, 17:54 PM)aavu Kirjutas:Kui tsiteerimise nuppu vajutada, siis ikka seda postitust, mille peal seda tehakse. Minu postituse mõte on selles, et kõik ei ole must-valge, on mitmeid olukordi, kus rea vahetamiseks on vaja seisma jääda kuna muidu vahele ei saa (see käib selle autokooli õpetuse jutu kohta).(30-11-2021, 17:37 PM)ounou Kirjutas:Kumba postitust Aulik kommenteerib?(30-11-2021, 16:10 PM)Walter Kirjutas:Et siis kui su rada ära kaob, et siis mis peaks tegema? Kas kraavi sõitma või teisele küljelt sisse (kui seisma ei või jääda)?(29-11-2021, 19:31 PM)zazik Kirjutas: Neid ägedaid ja täiesti tarbetuid reastumisi olen ise ka märganud mõnel korral. Üks kõige ägedam näide oli samuti Järvevanas, suunaga Mustamäelt Ülemistele. Umbes 100 meetrit peale raudteeülesõitu, Opeli juht otsustas, et tal on vaja reastuda. Pani suuna sisse, aga kuna liiklus oli hommikuselt tihe ja liiklusvool seal teatavasti 10-20km üle lubatu, siis talle vasakus reas kohta ei leidnud. Selle peale jäi härra keset paremat rada lihtsalt seisma, vasak suund sees. Ja seisiski seal, teised põikasid mööda nii vasakult kui paremalt. Ma siiamaani ei oska öelda, mis tema peas toimus või kuhu ta minna tahtis. Ei oska kedagi teist süüdistada ka, et vahele ei lastud, sest selle jaoks oleks pidanud päris kõvasti pidurdama.Seda õpetatakse lausa mõnes autokoolis - ümberreastumiseks pane suund sisse ja kui vahele ei saa jää seisma ja oota!? (konkreetselt õpetati seda ''manöövrit'' Haja autokoolis mu kaasale )
Aga üldiselt on 2 rida samas suunas ikka selleks, et mitte 2. rida pidi kiiremini kohale jõuda vaid teede läbilaskevõimet parandada...? Aga ilmselt ma ka ei tea kõiki moodsa liikluse peensusi.
Pähkliajude hirm