02-12-2021, 19:58 PM
(02-12-2021, 19:31 PM)Raudpats Kirjutas:(02-12-2021, 18:34 PM)kris282 Kirjutas: Mis vahe on K750-l ja MT9-l ? Peaksid mõlemad vist samast tehasest olema ? On nende jupid omavahel kasutatavad?Katsu kõigepealt eesmärk püstitada. Et mille jaoks seda tsiklit vaja on ja mis vajadusi see rahuldama peaks? Kui palju Sa sellega sõitama hakkad? Kuipalju vahendeid Sa sellesse raatsid investeerida?
K750 ja MT9 - mootorid on erinevad, käigukastid ka, raam on erinev, esikahvel on erinev, paagid on natuke erinevad, kuigi väidetavalt esimesed MT9-d olid K750 paagiga, porilauad erinevad, tuled võivad olla erinevad ... ei ole spetsialist, erinevusi on palju. Kui mootor ei käi ringi, siis on see natuke suurem remont. Ma otsiks töötava mootoriga doonori, see peaks olema reaalne leida. Enamus juppe on saadaval ka Eestis https://easthighway.com/ , kui on raha ja tahtmist, siis saab igasugusest sitast saia teha. Aga pagarid ütlevad, et jahust tuleb ikkagi parem.
(kindlasti saad ka selle tsikli liikuma)
Eesmärgiks pole kindlasti uunikumi taastamine. Selle jaoks tegu sutsu vale toorikuga. Esmane eesmärk on sõitev, toimiv masin, millega oma lõbuks ringi sõita(esialgu kodus, aga kui mingi ime läbi õnnestub paberid korda saada, siis ka ehk kaugemal.)
Seega ka finantsi suures mahus siia projekti matta ei sooviks. Eks elementaarse jagu ikka, nagu uued õlid jms.
Nii et: 1) Vaadata, mis mootoriga saab, kas ja kui palju see elustamist soovib
2) lähtuvalt punkt 1-st, mõtleb, mis edasi saab.
K.
Rohkem kapotti all
