06-12-2021, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2021, 12:48 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-12-2021, 12:11 PM)13piisab Kirjutas: Lihtne loogikaharjutus ehk küsimus: "mis on veermiku jaoks konnal liikudes teistmoodi võrreldes sõitmisega?"
vastus on ju tavalise k-kasti puhul, et vedavat jõudu pole taga. Ning vist pole ka käigukasti teine võll kasutuses - selles pole ma kindel, kuis on. Aga see ju pilli ei puhu.
See on tegelikult täitsa hea tähelepanek: kolmevõllilise kasti puhul ju sedapidi (tagantpoolt tagarataste ringi aetav) kastis tavaolukorras õli laialipilduv vahevõll ei pöörle. Seega pöörleb veetav võll hammasrataste sees värske määrdeta... Koormust seal küll ei ole ja seega ei tohiks ma esimese paarisaja km peale pukseerimiskiirusel (mäletate - kuni 50 km/h!) ka miskit paha juhtuda.
Aga kaua seisnud autol äkki võib ka, kui hakata Kamtšatkalt kolmkümmend aastat seisnud autoga tulema...: õli ju vahelt välja nõrgunud ja heal juhul keskmise tihedusega roostega asendunud...