31-12-2021, 11:14 AM
Seda bandvagni teemat olen minagi lugenud.
Selle kaevandusmasina sõidumootori kohta ei oska midagi kosta. Selge on see, et õli ta tahab ja päris palju, kui vähegi arvestatavat kiirust vaja on. Kuna isiklik kogemus on ainult (väike)ekskavaatoriga, siis ei tahaks tundmatul teemal oletada ja graafikuid joonestama hakata, aga võrdluseks ühe väikese roomikekskavaatori sõidumootori pildi paneks küll.
Kogu jõud käib läbi planetaarmehhanismi ja mootor ise on n.ö. muutuva mahuga. Passiivasendis on plaat suurema nurga all ja mootor aeglasem aga jõulisem. Kiiremale käigule lülitates liigutatakse plaat pilootsurve abil väiksema nurga alla ja tekib nn. "teine käik"
Selle kaevandusmasina sõidumootori kohta ei oska midagi kosta. Selge on see, et õli ta tahab ja päris palju, kui vähegi arvestatavat kiirust vaja on. Kuna isiklik kogemus on ainult (väike)ekskavaatoriga, siis ei tahaks tundmatul teemal oletada ja graafikuid joonestama hakata, aga võrdluseks ühe väikese roomikekskavaatori sõidumootori pildi paneks küll.
Kogu jõud käib läbi planetaarmehhanismi ja mootor ise on n.ö. muutuva mahuga. Passiivasendis on plaat suurema nurga all ja mootor aeglasem aga jõulisem. Kiiremale käigule lülitates liigutatakse plaat pilootsurve abil väiksema nurga alla ja tekib nn. "teine käik"