05-01-2022, 15:26 PM
(05-01-2022, 12:46 PM)zurik Kirjutas: TereSugugi mitte. Korralik näitusetehnika loomulikult seisab kuivas ja ootab suve. Kaks talvist vanatehnikaüritust on siiski saanud ka elujõuliseks. 19. Uunikute Talverallil veebruaris 2020 osales 86 sõidukit, hiilgeaegadel on osavõtjaid olnud kaugelt üle 100 ja tuli osavõtjate arvu piirata. Ning mootorrattaklubide Winter Rally vaheldumisi Narva ja Elva ümbruses on ka kokku toonud igakordselt ca 20 külma- ja soolapõlgurit. Kusjuures vanamootorrataste talvesõidul on ca pooled rattad ka musta numbriga.
Vanatehnika,lumine talv ja soolased teed ei ole just hea kombo.
Z
Lihtsalt mõni üritus lendab ja teine mitte. Seiklusministeeriumi sõidud on ehk liiga hästi korraldatud ja selged. Uunikute Talverallil käib nii enne kui pärast kõva madin reeglite ja tulemuste üle, kuid ikka on massid ukse taga ootamas. Seiklusministeeriumi üritustel vaatad õhtul ekraanilt järgmiste ekipaazide saabumist seinal kaardi peal reaalajas ning ka tulemused saabuvad reaalajas ehk viimase ekipaazi saabudes on tulemus kohe ka välja arvutatud.
Mina soovin edu mõlema stiili viljelejatele. Vanatehnikat võib harrastada nii investeerides pensionisambasse ja mootorratast magamistoas lina all hoides, kui ka tehnikat aktiivselt kasutades. Igaühe oma valik, kõik ei peagi samamoodi tegema.
Kes Joonase korraldatud sõitudel ei ole käinud, siis soovitan valida mõni seiklusministeeriumi seiklus ja osaleda tavaautoga. Saab selgeks, kas meeldib rohkem "mõelge nagu meie" tüüpi ristsõna ning pärast võistluse lõppu tundidepikkune tiksumine tulemusi oodates või selged reeglid ja kiired lõpptulemused. Muu osa seiklusest tegelikult oluliselt ei erine, kuid Uunikute Talveralli on loonud lihtsalt sellise kuvandi, et teeb kadedaks iga tehnikaürituse korraldaja. Ja see on täiesti aus tunnustus.
Eks nüüd tuleb olla ootusärevuses, kas Uunikute Talveralli juubelisõit toimub sel või mõnel järgmisel aastal.