07-01-2022, 10:35 AM
Kontroll-lambist on vähe kasu, kuivõrd see ei näita voolu tugevust, vaid ainult elektrilise (galvaanilise) ühenduse olemasolu. Edasijõudnud teravsilmad küll väidetavalt suudavad lambi ereduse järgi hinnata lampi läbiva voolu tugevust, mis omakorda sõltub lambi klemmidele jõudvast pingest, aga siit soovitusi hankival inimesel ma ei soovita sellele panustada. Samas - harjutamine teeb meistriks. On täiesti võimalik, et ma lihtsalt ei oska. 
Elu on näidanud, et igasuguste pingelangude ja voolutugevuste mõõtmise asemel tasub teha lihtsaid ja väikese veavõimalusega pingemõõtmisi. Kui ikka starteri lülitamisel jääb starteri mootori klemmile algsest akupingest oluliselt vähem järele (kusjuures akus jääb pinge endiseks), siis on viga juhtmestikus või massilülitis. Ning peale paarikümnesekundilist kerimist on säärane koht ka selgelt soe (või suisa kuum - ettevaatust!). Homme õhtul, kui temperatuur järsult tõuseb, on härmas juhtmestikust eriti hästi näha, kust kõige kiiremini sulama hakkab
Heas korras skeemis peaks hakkama esmalt härmatis kaduma starteri tõmberelee kontaktpoltide ümber

Elu on näidanud, et igasuguste pingelangude ja voolutugevuste mõõtmise asemel tasub teha lihtsaid ja väikese veavõimalusega pingemõõtmisi. Kui ikka starteri lülitamisel jääb starteri mootori klemmile algsest akupingest oluliselt vähem järele (kusjuures akus jääb pinge endiseks), siis on viga juhtmestikus või massilülitis. Ning peale paarikümnesekundilist kerimist on säärane koht ka selgelt soe (või suisa kuum - ettevaatust!). Homme õhtul, kui temperatuur järsult tõuseb, on härmas juhtmestikust eriti hästi näha, kust kõige kiiremini sulama hakkab

Heas korras skeemis peaks hakkama esmalt härmatis kaduma starteri tõmberelee kontaktpoltide ümber
