14-01-2022, 14:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2022, 15:24 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-01-2022, 20:35 PM)muska71 Kirjutas: Kõige muuga võib nõus olla,aga tuledepaneel on saatanast...
Ei tasu jah isand muska71 pahandamist tõsiselt võtta - ta kasutab kerghaagist ju raskel murdmaastikul ülekaalus koormate vedamiseks. Teised kasutavad sarnastes kohtades kõrgeid traktorikärusid
Eks ökonoomitamine ongi see põhjus, miks säärane ehitusviis on valitud. Kliendid panevad paika, mida nad tahavad ja eks tootjad siis pakuvad.
Põhjavineeri vahetuse tülikaim osa on saada kinnitusaugud täpselt kohakuti. Kuidas 13piisab selle probleemi lahendas?
EDIT: Tänan isand muskat suurepärase näite eest: kõrge konksuga vedur, tagaossa laotud maksimaalne (või isegi ülekaalus) koorem (rehvid on porilauani). Haagise rattad on rööpa põhjas, vedur kõrgel pervel. Õpikunäide
Samades oludes olen oma lamavoil korduvalt tulesid lõhkunud, aga madal laadimiskõrgus ja jalust ära tuled kaalub iga kell üle kord aastas tule vahetamise. Ka kerghaagise tulepaneel on kümneid kordi lohisenud, aga laterna klaas on veel algne, aastast 2007. Ei ole need asjad nii õrnad ühti