17-01-2022, 20:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2022, 20:34 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Kas kellegi Co-7 / CO-243 töötab ka 1430rpm mootoriga? Ning kui, siis mis mõõdus mootori rihmaseibiga?
Tehasest peaksid olema 2860rpm mootoritega, aga proovisin oma Co-7 peale olemas olnud 1430rpm mootorit. Kompressori lärmakus kahanes meeldivalt talutavale tasemele ja jõudlus on mulle rahuldav - ma jätakski asja nii, aga kas suudab ikka silindreid õlitada? Mootori rihmaseib on mul d=13,6cm ehk siis kompressor ise käib hetkel (13,6/36)*1430rpm=540rpm kiirusega.
Ning lisaküsimus: kas CO7 puhul saab olla nii, et masin peab käima rihmakatte noolekesele vastupidi? Nt kellegi osavad käed, kes on kunagi silindri-osas asju korraldanud?
Nagu nüüd selgus, siis mu oma käis vähemalt viimased 2..3a tagurpidi ja kui noole suunas tööle panin, tekkis ca 3bar peal silindripeasse tiks. Taas noolele vastupidi tööle pannes tiksu ei ole. Rõhu tootmine on mõlemal juhul sarnane ja tundub, et masinale meeldib justkui tagurpidi käimine rohkem - munpoolest käigu siis nii...
Tehasest peaksid olema 2860rpm mootoritega, aga proovisin oma Co-7 peale olemas olnud 1430rpm mootorit. Kompressori lärmakus kahanes meeldivalt talutavale tasemele ja jõudlus on mulle rahuldav - ma jätakski asja nii, aga kas suudab ikka silindreid õlitada? Mootori rihmaseib on mul d=13,6cm ehk siis kompressor ise käib hetkel (13,6/36)*1430rpm=540rpm kiirusega.
Ning lisaküsimus: kas CO7 puhul saab olla nii, et masin peab käima rihmakatte noolekesele vastupidi? Nt kellegi osavad käed, kes on kunagi silindri-osas asju korraldanud?
Nagu nüüd selgus, siis mu oma käis vähemalt viimased 2..3a tagurpidi ja kui noole suunas tööle panin, tekkis ca 3bar peal silindripeasse tiks. Taas noolele vastupidi tööle pannes tiksu ei ole. Rõhu tootmine on mõlemal juhul sarnane ja tundub, et masinale meeldib justkui tagurpidi käimine rohkem - munpoolest käigu siis nii...

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"