22-01-2022, 10:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2022, 10:50 AM ja muutjaks oli muska71.)
(21-01-2022, 22:45 PM)hulgus Kirjutas:Niipalju kui mina tean ja lahti olen võtnud on 3-4 käik sünkroga,teised ilma,sama ka uaz.(20-01-2022, 10:11 AM)Aare R. Kirjutas: ...pisut OT.
Siduri koha pealt olen ka nõus- mul olid isal kunagi ilma sünkrodeta käigukastidega Sisud ja sellistega oli ikka seda ragistamist algul palju kuulda, just nende juhtidega, kellel polnud selliste kastidega kokkupuudet. Eks 51-52-53-l oli sama, et käiguvahetusel peab pööretevahemik õige olema, et vastavalt kas üles või alla vahetades läks käik topeltsiduri ja vahegaasiga puhtalt, ilma raginata sisse.
...
GAZ-53/66 käigukastis on 2,3,4 käik ikka sünkronisaatoritega? Enamjaolt on isegi toimivad olnud. 52-ga tegime õppesõitu, elus esimene sõit veokiga, linnas, vihmase ilmaga, pimedas, aknad udused, peeglid olematud, sünkrodeta käigud mis ei lülitu, pidevalt hüppav (lõtv reaktiiv varras) ja väljasurev mootor+ valjuhäälne õpetaja...
Mina olen vanemal transitil ilma sidurita käike vahetanud ja saab hakkama küll ja c kati õppesõitu raplas sai ka kaasikuga teha.