29-01-2022, 11:43 AM
Ma kummardan teie ettevõtmise ees see kõik taastada nagu tehas ta teinud on.
Olen neid ka 2 tükki ära keevitanud ja tegemist on haruldaselt murevaba ja soodsa masinaga mida pidades rahakott ka puhata saab.
Viimasel ma puurisin kohe terve põranda lahti ja vahetasin raami taladel ka tagaotsa välja, kuna seal mitu kihti koos mille vahel rooste.
Ma muidugi seest detaile ei värvinud vaid lootsin erinevatele korrosioonitõrjevahenditele ning esimene buss sõidab nüüd kuuendat aastat ilma roostetamist näitamata.
Ainsad rooste tekkimise kohad on küljekarbi alumine valts, mille soovitaks kerehermeetikuga üle katta ja lükandukse esiserva on ka rataste alt tulev kraam ära kulutanud.
Ühesõnaga lükandukse esiserva võiks läbipaistva kleepsuga katta ja sama ka esiuste astmelauaga, kust jalgadega värv maha kulutatakse.
Tagauste alaserva ka kavatsen üle kleepida, kuna talvel koguneb sinna lumi ja saast ning ust avades kraabitakse alaserv ära.
Loodetavasti ei lähe jälle minu süül keegi siit keskkonnast minema...
Olen neid ka 2 tükki ära keevitanud ja tegemist on haruldaselt murevaba ja soodsa masinaga mida pidades rahakott ka puhata saab.
Viimasel ma puurisin kohe terve põranda lahti ja vahetasin raami taladel ka tagaotsa välja, kuna seal mitu kihti koos mille vahel rooste.
Ma muidugi seest detaile ei värvinud vaid lootsin erinevatele korrosioonitõrjevahenditele ning esimene buss sõidab nüüd kuuendat aastat ilma roostetamist näitamata.
Ainsad rooste tekkimise kohad on küljekarbi alumine valts, mille soovitaks kerehermeetikuga üle katta ja lükandukse esiserva on ka rataste alt tulev kraam ära kulutanud.
Ühesõnaga lükandukse esiserva võiks läbipaistva kleepsuga katta ja sama ka esiuste astmelauaga, kust jalgadega värv maha kulutatakse.
Tagauste alaserva ka kavatsen üle kleepida, kuna talvel koguneb sinna lumi ja saast ning ust avades kraabitakse alaserv ära.
Loodetavasti ei lähe jälle minu süül keegi siit keskkonnast minema...