12-02-2022, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2022, 10:55 AM ja muutjaks oli alrad.)
(11-02-2022, 13:49 PM)v6sa Kirjutas:(11-02-2022, 13:02 PM)alrad Kirjutas: Tänaseks on hunnik tööd tehtud. ...
Kuidas kommenteerid? Esilaadur on vast piisav vastukaal, et mitte ainult tagaratastel sõita.
Kas pikka tüve vead pöördesilinder ujuvas?
V6as -le Esirattaid maast lahti ei tõsta ja haaratsi vahele ampsan ka mõõdukalt. Ei usalda seda tagarippsüsteemi kinnitust.
Tehase vedruseibid kinnituspoltidel vahetasin tavaliste seibide vastu ja poldile tegin vildikaga märgid peale. Ühe korra sel talvel olen saanud paari polti ka peale keerata.
Koparaamiga puude vahel manööverdades peab kasutama tagapidureid siis pöörab igast vahest välja. Võrreldes varasema trossiga pikalt lohistamisega on üks puudus,
käru vedamise võimekus puudub, haaratsiga toimetades. Nottide (neid tekib ikka langetamisel) transpordiks võtsin käiku vana kiviveo plaadi mis on siis trossiga haaratsi taga.
Oma tarbeks vähestes kogustes on haarats kuldaväärt tööriist, miks ma küll 30 aastat olen trossidega majandanud? Bellarussi ostsin 1992 aastal ja pühapäevakasutuses on ta siiamaani. Tagarehvid veel originaalid. Ilmselt nüüd peale kirjutamist lõpetab mõni neist ka lepingu.. Töötunde mootoril on 2000 millegagi, nii et minge metsa!
Aavu, militaristidel on palju ägedaid mänguasju tehtud, aga põllumees pidi ikka teadma 2715 kirjeldatud nippe. Kirjutan kõigele sellele mõlemal käel alla.
Ja miks, põrrgu päralt, peab sidur olema parema jala all
Manuaali ei loe