13-02-2022, 13:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2022, 13:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Küsimus neile, kes on päriselt kokku puutunud poolas toodetud autoveotreileritega, millel perfoteed rataste kohal. Näituseks see: https://www.auto24.ee/soidukid/3636008
Kas kasutatud plekk on piisavalt tugev, et kõveraks saab selle ainult tõsise ülekoormuse korral? Või on odava hinna nimel optimeeritud asi nii õhukeseks, et kasutamisel "võtab sobiva asendi"? Kui ma vaatan netist kuulutusi, siis kasutatud asjad on järjest lookas...
Küsimise taustal on vajadus vahetada senine "polutorka" välja millegi tummisema vastu. Arvestades vajadust vedada ajuti "suletud aladel" ka lubatust oluliselt raskemaid asju, siis tundub, et vana hea Respo multitreiler annab parema hinna-kasutatavuse suhte.
On keegi sääraste poolakatega kokku puutunud ja oskab kommenteerida nende ülekoormustaluvust? Mis juhtub, kui rampidele sõidab 1990 kg põksinäksi asemel näiteks 2440 kg kaaluv Case? Vajub jäävalt looka või vetrub niisama?
Et neid "raame" on tülikas tüki- või puistekauba veoks kasutada, on kurb tõsiasi.
Kas kasutatud plekk on piisavalt tugev, et kõveraks saab selle ainult tõsise ülekoormuse korral? Või on odava hinna nimel optimeeritud asi nii õhukeseks, et kasutamisel "võtab sobiva asendi"? Kui ma vaatan netist kuulutusi, siis kasutatud asjad on järjest lookas...
Küsimise taustal on vajadus vahetada senine "polutorka" välja millegi tummisema vastu. Arvestades vajadust vedada ajuti "suletud aladel" ka lubatust oluliselt raskemaid asju, siis tundub, et vana hea Respo multitreiler annab parema hinna-kasutatavuse suhte.
On keegi sääraste poolakatega kokku puutunud ja oskab kommenteerida nende ülekoormustaluvust? Mis juhtub, kui rampidele sõidab 1990 kg põksinäksi asemel näiteks 2440 kg kaaluv Case? Vajub jäävalt looka või vetrub niisama?
Et neid "raame" on tülikas tüki- või puistekauba veoks kasutada, on kurb tõsiasi.