13-02-2022, 21:38 PM
(30-01-2022, 21:34 PM)v6sa Kirjutas:Tere(30-01-2022, 19:28 PM)Raivo Kirjutas: Kas selle kasti hüdrusüsteemi juhtimiseks on kaks kangi või mis põhjusel alla laskmisel sidurit kasutati?
Kiidan minagi vanakesele lisapäevade võimaldamist ja selle teema tegemist.
Kasti tõstmise lõpetamiseks pruugid ju ikka sidurit, et pump seisma jätta. Või mõeldi nüüd midagi muud?
Kangilahendus on tehaseuuena ilmselt pruugitav, aga enamus palju sõitnud masinaid on sääraste loksudega, et kui kasti lõpuni välja lased ja kinni surud, siis vabastusklappi lahti sellega enam ei suru. No tegelikult on võimalik lolli peaga ka nii kinni lasta, et isegi vändaga sisse ei pressi ja tuleb õlitorude kallale muterdama minna. Ilmselt on ka sel isendil miskit kangiga ja väljalülitatud asendis ei ulata klappi vajutama.
Videost ei paistnud, et kasti ja raami vahel turvatross oleks. Soovitan selle panna - mõni kangekaelne ja raske asi võib muidu liiga huvitavaid hetki tekitada, kui maha jooksimise asmele kasti silindri otsast maha tõstab. Isand Luigelt saab täpselt õigeid asju
Ühtlasi palun märku anda, kui ülalolev kuidagi üleolev või kohatu tundub.
Minu 53 el liigub see kasti allalaskmise pulk nii raskelt, et enamus ajast tuleb käija kõrvalistuja uksest tirimas,olen määrinud ja smaskatunud nii mis kole ja ei tuhkagi,ilmselt teeb hüdraulika rõhk mingeid trikke.
Igati väärt teema ja JÕUDU NING JAKSU.
Tunnen kaasa kõigile kes 53 kapoti all aega peavad veetma,no ei ole mugav koht kus tööd teha. Mina vahetasin umbes aasta tagasi sellisel mõlemad kaanetihendid ära, kuna jahutusvedelik jooksis radiaatorist otse summutajasse. Oi kus sai kirutud neid tikkpolte ja kanget selga valutatud .
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.