15-02-2022, 11:04 AM
Tere!
Kasutuses on eelmine Renault Masteri mudel, ostetud uuena juunis 2018, L3H2 versioon, 2,3 diisel biturbo, 170hj, AdBlue, start-stop süsteemiga. Kolmekohaline, 3,5t kaubiku versioon, mis sai koheselt Avestarki ümberehituse, lisaks 2 istet , küljeaknad, vahesein, riiulid ja töölaud kauba-tööruumi. Lisaseadmetest sai paigaldatud 1,5kW 220V inverter, 12V kompressor, Webasto salongi ja kaubaruumi soojendama ( eraldi torud-klapid). Webasto on mobiililt juhitav, väga mugav.
Läbisõitu on vähe kogunenud, hetkel ca 75000km.
Kuna kõik seadmed käivad originaalaku pealt ja eraldi kontrollerit pole paigaldanud, siis sai aku liiga tihti täiesti tühjaks lastud ja sai ilmselt natuke haiget, siis eile sai just uus aku soetatud. Edaspidi peab ise targem olema ja inverterit ning kompressorit vaid töötava mootoriga kasutama.
Tehas annab hooldusvälbaks 40000km, õlivahetust teen iga 20000km tagant. Selle aja jooksul on lisaks hooldustele vaid piduriklotse esitulede pirne korra vahetatud.
Sõidab väga hästi, probleeme nagu polegi. Jõudu on kõvasti, kütusekulu oli alul täpselt tehase lubatu, nüüd ca 1L rohkem, keskmine 8,5...9,5L sõltuvalt aastaajast. Webasto käis korra garantiiremondis, kohe esimesel talvel, küünal läks vahetusse.
On üks anomaalia, mis annab endast märku korra-paar kuus: nimelt kui rattad täitsa välja keeratud, siis tagasi keerates ja august-muhust läbi-üle sõites käib vasaku ratta juures kolks, üliharva ka parema juurest. Esindus ütles, et roolilati viga, a siis peaks kogu aeg kolisema. Ise arvan, et siiski tegu mingi ime asjade kokkusattumisega ja vedru ei keera end ilusti tugilaagriga tagasi.
Soovitan küll seda masinat.
Lugupidamisega, Janis
Kasutuses on eelmine Renault Masteri mudel, ostetud uuena juunis 2018, L3H2 versioon, 2,3 diisel biturbo, 170hj, AdBlue, start-stop süsteemiga. Kolmekohaline, 3,5t kaubiku versioon, mis sai koheselt Avestarki ümberehituse, lisaks 2 istet , küljeaknad, vahesein, riiulid ja töölaud kauba-tööruumi. Lisaseadmetest sai paigaldatud 1,5kW 220V inverter, 12V kompressor, Webasto salongi ja kaubaruumi soojendama ( eraldi torud-klapid). Webasto on mobiililt juhitav, väga mugav.
Läbisõitu on vähe kogunenud, hetkel ca 75000km.
Kuna kõik seadmed käivad originaalaku pealt ja eraldi kontrollerit pole paigaldanud, siis sai aku liiga tihti täiesti tühjaks lastud ja sai ilmselt natuke haiget, siis eile sai just uus aku soetatud. Edaspidi peab ise targem olema ja inverterit ning kompressorit vaid töötava mootoriga kasutama.
Tehas annab hooldusvälbaks 40000km, õlivahetust teen iga 20000km tagant. Selle aja jooksul on lisaks hooldustele vaid piduriklotse esitulede pirne korra vahetatud.
Sõidab väga hästi, probleeme nagu polegi. Jõudu on kõvasti, kütusekulu oli alul täpselt tehase lubatu, nüüd ca 1L rohkem, keskmine 8,5...9,5L sõltuvalt aastaajast. Webasto käis korra garantiiremondis, kohe esimesel talvel, küünal läks vahetusse.
On üks anomaalia, mis annab endast märku korra-paar kuus: nimelt kui rattad täitsa välja keeratud, siis tagasi keerates ja august-muhust läbi-üle sõites käib vasaku ratta juures kolks, üliharva ka parema juurest. Esindus ütles, et roolilati viga, a siis peaks kogu aeg kolisema. Ise arvan, et siiski tegu mingi ime asjade kokkusattumisega ja vedru ei keera end ilusti tugilaagriga tagasi.
Soovitan küll seda masinat.
Lugupidamisega, Janis