16-02-2022, 20:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2022, 21:08 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-02-2022, 19:36 PM)deus Kirjutas: Kus kohast see "biodegradable" kaablirüüs kirjas on? Ei leidnud kuskilt seda :/
Ma arvan, et see oli tähelepanek elust endast. Ka mul oli sellin tähelepanek, kui esimese CTEKi juhe kord ööpävaks jäi hooletusest kasutatud mootoriõli vannist läbi looklema. Pärast kõnealune 30 cm isolatsioon murdus korduvalt ja lõpuks sai üldse vahelt võetud.
Paar ilupilti praegupruugitava Victroni tarkvarast. Hädavajalik see ei ole, kuid mugav ja täpne küll.
Avakuval on näha laadimise faas, klemmipinge (see on siis laadija väljastatav!) ja laadimisvool:
Täpsemalt saab laadimise edenemist vaadata graafikult:
Kolmandas vaates on võimalik näha 40 viimase laadimise andmeid. Siit näeb ka seda, kui palju seekord siis akusse juurde toppida õnnestus. Mida kehvem on aku, seda vähem kulub voolu laadimiseks ja rohkem hoolduseks. Pildil on vasakpoolseimana näha lühises purgiga 225 Ah veoautoaku ebaõnnestunud taastamise viimane üritus:
Ehk kui kellegi on mingil põhjusel vaja 10V 60 Ah veskikivi, siis minult sellise saab. Kaalub kuradi 50 kilo.
Cycle 2 on talve lahutatuna seisnud 80 Ah vana AGM aku täiendav laadimine (nagu näha, kolme kuuga jahedas varjualuses see aku sisuliselt midagi kaotanud ei ole).
Cycle 3 on McCormickuga metsaskäimise tulemus: külm traktor hõõgküünaldega käima, 10 min metsa, 2x5Ah läbi inverteri täis, leige traktor hõõgküünaldega käima, 15 min koju ja 100 Ah korralik aku laadima.
Maintain Ah ei ole sisuliselt mahutavuse osa, aku reaalset koormatavat mahutavust näitab Charge Ah
Vstart on see pinge, mille pealt lõppesid TESTpulsid ja aku tõdeti laadimiskõlbulikuks.
Kõige vasakpoolsem on alati parasjagu käsilolev, aga selle kerisin pildilt välja.
Lisaks saab need numbrid ka .csv tekstifailina lasta saata.
Ei osanud soetades sellest midagi arvata, aga nüüd kiidan küll.
Pingemuundur on väga täpne - Metroserdi kleepsuga laboritoiteploki väljundi igatahes mõõtis sajandikuga võrdseks.