17-02-2022, 23:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2022, 23:57 PM ja muutjaks oli Roomik.)
(17-02-2022, 21:59 PM)laf1247 Kirjutas: Siiani on saanud CHR-JEEP autodele lisatulesid paigaldada täiesti tavalise releega, kaugtule ahel on PWMMillist releed oled kasutanud, tavarelee on mul urisema jäänud?
Seega peab saama ka tagumist udutuld tööle lähitule ahelast sõltuvalt, vaja fikseeruvat releed ja impulsslülitit
(17-02-2022, 21:49 PM)wagoneer Kirjutas: Miks seda impulsi jama vaja on reaalselt?See on väga suur ressursside kokkuhoid. Väike trükkplaat asendab kilode viisi väärismetallidest releesid ja juhtmeid. Lisaks võimalus pea kõike- lülitusreziimid, voolu karakteristika jne- programmeerida. Lisaks lampide eluea pikenemine tänu ülimalt stabiilsele voolule. Lisaks tulede kontroll. Tegelikult pole kõik imelikud asjad saadanast, kuigi esmapilgul tundub.
(17-02-2022, 22:07 PM)saarlane87 Kirjutas: Tundub, et mingi hetk on Chrysler LX'i elektrit korralikult muutnud. 2005a kasutab "front control module'it", 2008a kasutab juba "TIPM'i"Me ei teagi tegelikult mis karpi sel autol kasutatakse. Neil iga aasta uus mudeliaasta
Mõlemal juhul suudab aju udutule põlema panna.

Ma ei ole selle aju suutlikkuse kohalt nii kindel, olen näppinud 2015a usa fordi moodulit, kus tehasest ilma e udukateta paketi puhul olid pesas pin-id olemas, aga trükkplaadil puudusid juhttransid. Kohitud, kokkuhoid. Vb 2006 elati paremini ja pandi igaks juhuks ka mingeid valmidusi.