23-02-2022, 17:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2022, 18:05 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eestlane on praktiline: VW pakub mõistliku raha eest toimivat tehnikat vastuvõetava ergonoomikaga. Kes tahab, võib seda muidugi vaimupimeduseks sõimata 
Mul pole veel olnud ühtegi ida imet ega prantsuse köögi leidust, kus tarvituskõlbliku kompotti ei rikuks ära mingi vajaliku lüliti ebaloogiline liikumine või halb paigutus, rääkimata inimvääritust istmest või väljavaadet segavast piilarist, kuhu lisaakna tegemine sittagi ei aita. Aga see-eest on töökindlad (ida imed) või odavad (prantsuse köök in corpore).
Samasugust lapsust kohtab vanemal saksa tehnikal harva, aga aasta-aastalt järjest rohkem
Samas möönan enesekriitiliselt, et kuuludes MB austajate hulka, pole ma kindlasti erapooletu
Siit ka üks stereotüüp: MB on luksauto. Ei ole enam ammu nii. Aga mingil põhjusel antakse II reas piirkiirusel sõites meelsamini teed naise "kaks meetrit surmani" kiiskavkroomist iluvõrele võrreldes samal kiirusel ja sama juhi käe all liikuva Berlingoga.
See das Auto wärk hakkas hirmsasti huvitama.

Mul pole veel olnud ühtegi ida imet ega prantsuse köögi leidust, kus tarvituskõlbliku kompotti ei rikuks ära mingi vajaliku lüliti ebaloogiline liikumine või halb paigutus, rääkimata inimvääritust istmest või väljavaadet segavast piilarist, kuhu lisaakna tegemine sittagi ei aita. Aga see-eest on töökindlad (ida imed) või odavad (prantsuse köök in corpore).
Samasugust lapsust kohtab vanemal saksa tehnikal harva, aga aasta-aastalt järjest rohkem

Samas möönan enesekriitiliselt, et kuuludes MB austajate hulka, pole ma kindlasti erapooletu

See das Auto wärk hakkas hirmsasti huvitama.