11-03-2022, 13:24 PM
Eelmise suve lõpus selgus tegelikult ka kurja juur, miks külkaga jawa mootor kokku jooksis. Jawamarktist ostetud karburaatoril oli väiksem düüs sees. Seega õppetund, kui vahetad karburaatorit, kontrolli düüsid üle.
Niipalju uudist ka veel teema peategelase (krõhva) kohta, et ajaressursi puuduse tõttu otsustasin ta müüki panna. (Sai hiljuti ostetud üks uus Niva ning tähelepanu läheb lähiaastatel sinna).
Kaasa saab korralikud küljeplekid. Ette sai originaalne porikas. Komplektsusest on puudu ketikaitse plekk ja süüte võti. Mootor tahab kindlasti kap. remonti. Käib, aga jõudu vähe, kompressioon madal. Kõik amordid vaja üle käia.
Sees on uus õli, karter pestud. Kõik trossid uued. Tagumine ketiratas uus. Ja muidugi, tsikkel on ka arvele võetud. Hinnanägemus (millega ise kõvasti miinuses) on 1000 eur.
Niipalju uudist ka veel teema peategelase (krõhva) kohta, et ajaressursi puuduse tõttu otsustasin ta müüki panna. (Sai hiljuti ostetud üks uus Niva ning tähelepanu läheb lähiaastatel sinna).
Kaasa saab korralikud küljeplekid. Ette sai originaalne porikas. Komplektsusest on puudu ketikaitse plekk ja süüte võti. Mootor tahab kindlasti kap. remonti. Käib, aga jõudu vähe, kompressioon madal. Kõik amordid vaja üle käia.
Sees on uus õli, karter pestud. Kõik trossid uued. Tagumine ketiratas uus. Ja muidugi, tsikkel on ka arvele võetud. Hinnanägemus (millega ise kõvasti miinuses) on 1000 eur.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller

