16-03-2022, 18:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2022, 00:01 AM ja muutjaks oli spitfire.)
(16-03-2022, 08:18 AM)v6sa Kirjutas:(16-03-2022, 00:33 AM)spitfire Kirjutas: ...
Kõvera karpaga tasub jamada ainult siis kui tõesti uut võtta pole või peab selle eest neeru andma.
Üldiselt nõus, aga kas saab vaakumilekkega karburaator töötada nii, et rikutud on ainult tühikäik ja muud režiimid mitte?
Saab ja isegi väga hästi saab. On võimalik et "gaasi" vajutades ei lekigi, kuna siis vaakum oluliselt väiksem. Tegelikult ei ole sellel ka vahet, sest õhukogus mis liigub "gaasi andes" läbi karpa on niiiiiii palju suurem võimalikust lekkest, siis päris elus sellest enam aru ei saa ja kõik tundubki okei olevat.
(16-03-2022, 09:49 AM)tõnn Kirjutas: Kui töötava mootoriga pihustada "brake cleanerit" või külmkäivitus eetrit karburaatori ühenduskohtadele siis on lekked kohe näha. Pöörded tõusevad.
Kui suuremat investeeringut teha ei soovi siis mökerda tihendid ja lekkekohad hermeetikuga üle ja võiks loota, et lekked kaovad.
Kõvera karpa puhul võib leke olla ka karpa sisene, näiteks eri kanalite või düüside/lõõride vahel. Vaata ise, milline ussipesa see tihend on, kui pind on kõver, võib leke olla kus iganes. Kuke aabitsast võib küll abi olla, aga sellest õige kujuga tihendi lõikamine on juba tõsisem ettevõtmine. Mis puutub hermetsidega mökerdamisse karpa puhul, siis leidke kõigepealt selline mida bens ei lahustaks. Seda hermetsi on ilmselt keerulisem leida kui uut karpat. Aga võin ka vihje anda: Hylomar. Kasutatakse ka Nato kopteri padade kokku panekul.