31-03-2022, 15:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2022, 15:29 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Eks edastan Tarkade Klubi aka Praktikute arvamuse siis Sõbrale edasi
Jäätmaaniiduk tuleb ka ja praegu on mingi pisike kastike, mis tuleb kola täis panna. Aga eks need vastukaalud ole vajalikud neh. Kuid kui tahta masinat Sprinteri taga vedada, siis tuleb kompromisse teha. Talveks rattaraskused jms aga suvel peab hakkama saama kärukaaluga 2,7 tonni + siis bussi mahtuv ATVle lisaks. Peab saama Kadrina kanti minna aga miks mitte ka mulle külla tulla
Järvamaale või Noarootsi. Jälle tohutud kompromissid. Pigem kasutada rohkem mõistust
Vasturaskuseid peab saama liigutada ka. Vaja kaasavõtta jäätmaniiduk, laadur kopaga, kahvlid jne. Ja kõike peab bussi sisse saama nii, et 105K läbisõiduga asja ära ei lõhu. JD on lihtsalt rahaline overkill aga kõik samad mured olnuks ka odavamate kvaliteetmarkidega
Mõõt väiksem on juba niipalju lahjem aga mitte niipalju odavam. Näiteks.
Edit: mis oli määrav - haagiste kaalud! Sel on piduriteta 2450kg ja piduritega 4 tonni. Võib juhtuda, et on vaja näiteks Tallinnas kaatreid ja purjekaid vedada. Või ehitusmaterjali, 30km/h kannatab Lasnast Kunderisse sõita küll aga on +800kg teelegaalset kaalu juures vs Sprinteri 2700. Aga määrav oli ka seesama laaduri tõstevõime ning aisade võime vahe. 400kg või tonn on ju üüratu vahe.
Mis aga raskuseid puudutab, siis teise Sõbra Kubotaga tõime mingi suure kaevurakke ära nii, et mina oma 100+kiloga istusin veel tavaniiduki serval. Kubota FL250 tõstuk lubab tõsta 300 kilo ja selle teeb ära ka. Aga kopatäis (200-liitrine kopp) kildu vajas sellist vasturaskust, ilma kaanteta kastis tõstis tagaotsa maast lahti ka meie kilodega roolis. 70 kilo roolis tuli esiratastel kui tsikusekoer...
No ja laupäeval sai üle pika koroonaaja jälle koos istutud hää tuttavaga, kel on Branson laaduri ja taga ka kaevekopaga ning on ka sigarahul! Ka tummine "rauast" tükk ilma ühegi probleemita talumajapidamises juba 6-7 aastat. Kogemata oli jutuks. Natuke aega oli "valus" aga raha väärtus langes kiiresti ja nüüd on hää tööriist olemas.




Edit: mis oli määrav - haagiste kaalud! Sel on piduriteta 2450kg ja piduritega 4 tonni. Võib juhtuda, et on vaja näiteks Tallinnas kaatreid ja purjekaid vedada. Või ehitusmaterjali, 30km/h kannatab Lasnast Kunderisse sõita küll aga on +800kg teelegaalset kaalu juures vs Sprinteri 2700. Aga määrav oli ka seesama laaduri tõstevõime ning aisade võime vahe. 400kg või tonn on ju üüratu vahe.
Mis aga raskuseid puudutab, siis teise Sõbra Kubotaga tõime mingi suure kaevurakke ära nii, et mina oma 100+kiloga istusin veel tavaniiduki serval. Kubota FL250 tõstuk lubab tõsta 300 kilo ja selle teeb ära ka. Aga kopatäis (200-liitrine kopp) kildu vajas sellist vasturaskust, ilma kaanteta kastis tõstis tagaotsa maast lahti ka meie kilodega roolis. 70 kilo roolis tuli esiratastel kui tsikusekoer...
No ja laupäeval sai üle pika koroonaaja jälle koos istutud hää tuttavaga, kel on Branson laaduri ja taga ka kaevekopaga ning on ka sigarahul! Ka tummine "rauast" tükk ilma ühegi probleemita talumajapidamises juba 6-7 aastat. Kogemata oli jutuks. Natuke aega oli "valus" aga raha väärtus langes kiiresti ja nüüd on hää tööriist olemas.