18-04-2022, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2022, 10:50 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(17-04-2022, 21:04 PM)zazik Kirjutas:See inimlikkus on nii ja naa. Aasta aega seisnud (vana) diiselmootoril toitesüsteemist õhu kättesaamine võib olla ka paras peavalu.(17-04-2022, 12:08 PM)isandpauk Kirjutas: Kui sul on vaja tõstukit paar korda aastas, siis leia üks korras mootoriga mosse doonoriks ja saad jälle 20a. Hakkama.
Mosse mootori ikaldus ongi see, et kui ainult paar korda aastas vaja käivitada, siis see käivitusele eelnev nöök võtab rohkem aega kui töö ise. Igasugune pornograafia ärakuivanud bensupumbamembraanide, oksüdeerunud kontaktide ja muu sellisega. Selles mõttes on vanakooli diisel palju inimlikum.
Mina küll vahetaks kõigepealt olemasoleval mootoril plokikaane tihendi. Kui selgub, et ka plokikaan kasutuskõlbmatu ja ainult lihvimisega kaant korda ei saa, siis mõtleks alles uue mootori peale. Kaan kindlasti ka lihvida lasta enne uue tihendi panekut. Muidu poolik töö ja kui kaan osutub kõveraks, siis võib ka uue tihendi varsti ära rikkuda.