19-04-2022, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2022, 09:58 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(18-04-2022, 18:26 PM)GRAND Kirjutas: Mootor ise selline. Oskab keegi marki öelda kohe pildi järgi?Mootori pilti pole näha. Aga kui mootoril õlilisamise kork toruga klapikambrikaane servas ja mitte kaane keskel, siis 408 mootoriga tegu, mille tihendi vahetus palju robustsem töö kui 412 omal. Viimasel peab nukakett õigesti tagasi saama ning oht hülsse liigutada paigast kui kaan maas. Neid muresid 408 puhul pole.
Diiseldamisele on mõtet mõelda siis kui endal olemas võimekus mootori ja kasti vahele vaheplaadi tegemiseks ja siduri ehituseks. Kui neid töid tellimustööna sisse osta, siis sama raha eest saab remonditud v. teada töökorras mosse mootori.
Erandjuht on see kui õige mosse sidurikoda koos vana Perkinsi dislaga leida. Kuurileiu R4 diiselmootori uuesti käimasaamine muidugi mitu kraadi kangem töö kui samaväärse mosse bensumootori.