20-04-2022, 14:07 PM
Ma alustaks sellest, et paneks siia pildid konkreetsest masinast.
Teiseks: Uute varuosade olemasolu 16-te maailmas algab mudelist 16M. Enne seda liigub uusi detaile vaid vanarauaplatsi kontekstis (kui välja arvata hilisemate versioonidega M ja MG identsed detailid).
Ka kasutatud varuosi on pigem napilt saada, kui just ei õnnestu mõnda laipa kõrvalt juurde hankida.
Mootor on vanal mudelil D-16, mudelist 16M alates D-21. Varuosi kapitaalremondi jaoks leiab eelkõige viimasele.
Potipõllumajandusega tegelemiseks vana 16 sobib, suurema põllu harimiseks tuleb minimaalselt alustada Bellast.
Kaasfoorumlane Talupoeg Taluja on kahtlemata lähipiirkonna üks pädevamaid teadjaid vanade 16-te maailmas. Tasub temaga kontakteeruda.
Käivitamisel on oluline hea aku ja hea starter. Veel eriti hea on, kui õnnestub Venemaalt hankida sobiv reduktorstarter. Praeguses maailmas pole siiski tegu just kõige lihtsama ülesandega.
Eeter aga võtab mootorist viimase.
A
Teiseks: Uute varuosade olemasolu 16-te maailmas algab mudelist 16M. Enne seda liigub uusi detaile vaid vanarauaplatsi kontekstis (kui välja arvata hilisemate versioonidega M ja MG identsed detailid).
Ka kasutatud varuosi on pigem napilt saada, kui just ei õnnestu mõnda laipa kõrvalt juurde hankida.
Mootor on vanal mudelil D-16, mudelist 16M alates D-21. Varuosi kapitaalremondi jaoks leiab eelkõige viimasele.
Potipõllumajandusega tegelemiseks vana 16 sobib, suurema põllu harimiseks tuleb minimaalselt alustada Bellast.
Kaasfoorumlane Talupoeg Taluja on kahtlemata lähipiirkonna üks pädevamaid teadjaid vanade 16-te maailmas. Tasub temaga kontakteeruda.
Käivitamisel on oluline hea aku ja hea starter. Veel eriti hea on, kui õnnestub Venemaalt hankida sobiv reduktorstarter. Praeguses maailmas pole siiski tegu just kõige lihtsama ülesandega.
Eeter aga võtab mootorist viimase.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!