12-05-2022, 20:04 PM
(19-11-2020, 15:28 PM)MeelisV Kirjutas: ......
täpsustus järgnevateks kordadeks ja enda mäluks
1. hooldus ~15700
2. hooldus ~31000
3. hooldus ~50450
4. kord oli siis u. 66500 (juulis)
Hetkel küll ei olnud "õlivahetuse hooldust" u. 76000 ehk 4000 puudu. Aga käis pidurite hoolduses Skubas, vähemalt nii oli mõeldud.
Kuna peale eelmist hooldust varsti kohe u. paar tuhat km. hakkas kellades pidurite märgutuli põlema pidasin seda siis juhtmete probleemiks paistis kõik ok ja sõitis pidurdas kah nagu vaja.
Nüüd paar nädalat tagasi aga vasak tagumine pidur läks kuumaks kui krt. Sai ratas alt ja loksutasin kangutasin mure kadus.
Kuna aga telefoni tuli sõnum, et vaja jälle mnt ametis üle vaadata ja näidata autot siis võtsin ette ja lasin veermiku üle kontrollida
Esimene eesmärk olid pidurid, lahti puhtaks, kontrollida määrida jms.
Lõppes asi aga esimeste rattalaagritega, ABS andurite ja selle juurde kuuluva komplektiga.
Supportite remontkomplektiga ja tagumise vasaku poole piduriklotsidega kus üks oli alusplaadi küljest täiesti lahti.
Palju juppe ja väidetavalt 8 tundi tööd.
Nüüd selle osakonnaga peaks olema ok ja saab julgelt rullidele sõita.
Hirmujutud ülevaatuse kohta panevad nüüd kõike varustust üle kontrollima

Tõkiskingad noh neid mul on suuremaid ja väiksemaid, apteek on ka suurem kui muidu autos vaja ehk nn. reisapteek, kustuti vaja üle kontrollida ...