30-05-2022, 23:00 PM
(30-05-2022, 18:26 PM)tomki Kirjutas:(30-05-2022, 15:19 PM)hullmaks Kirjutas: Nonii, avastatud lekkele asusin lähenema. Loomulikult sinna ligi kõike lahti võtmata ei pääse, ei fotokaga, ei silmadega ei millegagi. Ja keeruline aru saada, tundub see jurakas olevat veepumba moodi, alt veetoru siseneb sinna ja ahju torud ja mingid veel tulevad välja, äkki on kellelgi kogemust, kas tõesti veepump aetakse ringi hammasratastega mitte rihmaga sellel mootoril DXI12. Asub siis mootori eesotsas paremal pool kompressori all? https://www.facebook.com/photo?fbid=1015...1849004395Piltti ei näe!!! Kui ma õigesti mäletan siis pumba ajam on jah jaotushammarataste kaudu!
assanuga jah, õigus, kui sõda algas siis tegin nähtavaks ainult sõpradele oma uudistevoo. Aga , päeva kokkuvõte. võtsin selle kolaka maha. Tõesti seal oli peidus veepump ja ajami saab hammasratastega. lahti tuli lasta ka filtrite kompleks, muidu ei saanud ühte toru küljest ära. Loomulikult ei pääsenud ka enamustele poltidele eriti hästi ligi. Sai kombineeritud erinevate suurustega padrunite ja silmustega. ROnimist oli üksjagu, päris vihmaussi tunne kohati. Kord oli vaja pealtpoolt läheneda, siis altpoolt, siis olid võtmed ununeud ülesse, siis jälle alla. Palju kasu oli sellest, et porikoopa esimene pool maas oli, siis sain seista n.ö. auto sees ja toimetada. viimane üllatus oli, kui kõik poldid ja torud valla päästetud, siis pumba korpus ripub kui keti otsas, edasitagasi kõigub, aga ära ei tule. Selgus, veepumbast üles kompressori tagant läks veel üks jäme jahutusvedeliku toru. Õnneks oli seal lihtne kummirõngaga kiire ühendus nii et kõigutades ja venitades selle pumba lõpuks maha ma sain. pumpa ennast täna korpusest lahti ei õnnestunud ühendada, paar millimeetrit ta tuli aga rohkem ei taha. Eks homme, kui uus pump näppude vahel, on julgem lammutada.