09-06-2022, 21:58 PM
Tuleb välja, et erinevalt teistest Vene masinatest on GAZ 24 läbi teinud suured muudatused aastatel 1973 - 1975 ja kõik nende kolme aasta mudelid on paljuski erinevad. Auto vana peremeest need "pisiasjad" ei häirinud ja tema jaoks ja selle seltskonna ees kuketamiseks see polnud oluline, nii kui nii 99% originaalne. Ja palju neid spetsialiste sealgi on. Muidugi on aga neile seda autot poleks näidatud. Tuleb välja, et sellel aastakäigul polnud paisupaaki, polnud elektrilist esiklaasi pesurit. Radikas ka teistsugune. Kuna polnud ka ohu tulesid ja mõningad asjad asusid teistel kohtadel, siis juhtmestik ka teistsugune. Kui see auto oleks algusest peale minu oma olnud, siis oleks asjale lähenemine juba algusest peale teistsugune. Seoses vale salongiga pole sellele autole võimalik musta numbrit saada ja tegelikult on küllaltki suur oht, et endine peremees tuleb autot tagasi nõudma, on ta ju sinna investeerinud hulga raha. Vaidle siis temaga ja tee selgeks, miks sai nii palju täiendavalt raha projekti pandud. Teda see ju ei huvitanud ja ei viitsinud ta ka asjasse süveneda. Poritiibade pealt kaotasin suunatuled ära, st need tulid üle värvida, armatuur ja juhtmestik saavad 1973 aasta omad. Kapoti alt paisupaaki eemaldama ei hakka, see nõuab ka kronsteini eemaldamist, mis jällegi värviparandusi. Kõik, mis ilma relakata auto kallale minekut ei nõua, proovin parandada. Muidugi lootus auto Juuli lõpus kätte saada kustus koos sellega. Uus tärmin augusti lõpp. Vahepeal olen nii Ukraina, kui Vene autospetside käest kuulnud igasugust informatsiooni. Mõned väidavad, et need autod olid üldse nahksisuga. Kas kõik, ei tea. Kas batka Breznev neid üldse kasutada suurt sai ja kui mitut?? Muidugi praktiliselt 50 aastat ka möödas ja kõik, kes selle auto tegemisel osalised olid, on kas seniilsed või juba teises ilmas.