11-06-2022, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2022, 13:03 PM ja muutjaks oli laplander.)
Täna sai üle pika aja auto tööle pandud. Esialgu tundus päris lootusetu kuna pada ei teinud ühtegi potsu. Küünlaid vaadates olid need kuivad. Mõtlesin, et panen igaks juhuks ühe pihusti pistikusse LED-i ja vaatan kas signaal ikka tuleb. Tuli. 5L värsket 98-t juurde ja mingi hetk hakkas silinder haavad potsuma. Kui lõpuks käima jäi siis oli kuulda, et kõik silindrid küll ei käi. Pihusti pistikuid lahti võttes ei muutunud 5nda silindri juures midagi. Selge, kas süütepool või pihusti. Süütepool muidugi ei olnud. Täna sai poest karburaatori puhastit toodud ja kõik pihustid sellega läbi lastud. Improviseeritud adapteri abil läks purgi kõrs pihustisse ja akult sai vool võetud. Otseselt ükski nagu ei kusenud aga loputasin siiski "ohtralt". Peale tagasi pannes pudenes halli anduri pistik algosadeks ja üks tükk maandus kuskil rihmade vahel. Kuna hammasrihma katet pole siis asusin otsima. Pesitses teine ühe rulliku sees aga kui näpu pihta sain kadus nii ära, et üles ei leidnudki. Kuna rihma vahel ei olnud siis otsustasin ikkagi käima panna. Õnneks oli töö tulemuslik ja nüüd käib ilusti 5 silindriga. Küll aga mõned õlilekked turbo õlituse uute tihendite vahelt. Peab uuesti lahti võtma ja vaatama ega flantsid kõverad ei ole. Teha on veel palju aga vähemalt saab nüüd regulaarselt käivitada.