15-06-2022, 11:55 AM
(15-06-2022, 09:06 AM)2715 Kirjutas:Tallinn- Lasnakoskis ( mitte segi ajada Kuusakoskiga) on realiseerimisel vähesõitnud MB 508 OM 314 motoriga ilma veokastita. ja Balkancar tõstuki mootor Perkins 4.236 millel on küljes nii roolivõimendi, kui hüdra paigaldamis võimekus. samuti 2 mootorit vanaraua konteineri ootel. Samuti Bedford kallur 6 sil diisel mootoriga TK seeria masinad ja TL seeria veokid varuosadeks või taastamiseks. Soomes toredad kogukonnad.(15-06-2022, 07:51 AM)v6sa Kirjutas: Siitpoolt õlalepatsutus ja meeldetuletus, et mersu diiselmootoril OM603 on nukkvõlli otsas väljavõte nivoosüsteemi hüdropumba käituseks. Hoolikas mees (kes EI LASE silindrit lõpuni kinni!) võiks sealt ka tummisemale pumbale väljavõtte teha. NŠ-16 on seal otsas nähtud
Kui süsteemi kinni lased, siis ilmselt kett katkeb enne, kui 120 bar peale reguleeritud ülerõhuklapp reageerida jõuab.
Või paned hüdropumba kondipumba lülitatava siduri taha.
Variant on mitte jalgratast leiutada ja võtta kogu elektriajamiga hüdrojaam mõnelt käpikult.
Enda kaasikul sai natuke mõõdulindiga peale kabiini mahamüümist raami ümber jalutatud ja R6 diisel koos automaatkastiga mahuks isegi olemasoleva radika taha, kuigi säärast veehoidlat sinna küll vaja pole. Tõsi, ülemäärast ruumi palju ei jää ja visko tuleks maha võtta. Kandle ja radika vahel on elektrivendile ruumi piisavalt.
Ma saan aru, et tegemist on kättesaadava asjaga, kuid sõiduauto mootor ja eriti automaatse kastiga nii suurele asjale pole kõige parem mõte.
Miinimumina on kastile vaja suurt õliradikat ja mootorile ka.
Kaasikut tema oma rehvidega on siiski üsna raske vedada kui tal päris koorem peal on ja kui ta peaks kuskil pehmemas kohas poole rehvi jagu sisse vajuma ei jõua see mootor teda sealt välja vedada.
Seda ka veel, et miskipärast ei panda raskemat koormat vedavatele mootoritele kunagi elektriga ventilaatoreid ja isegi Peugeoti XUD9 mootorile on kapitalistid üsna keeruka kronsteini teinud kui see põllumajandustehnika peal on et mehaaniline ventilaator panna.
Pigem kui, siis päris veoautole mõeldud mootor koos tema oma kastiga mis mõeldud pikalt kestma.
Näiteks ma omale traktorile mootorit otsisin siis oli võimalik osta läbimädanenud MB atego, kust oleks saanud mootori, kasti ja veel miskit tarvilist 1200 rahaga.
Õnnetuseks traktorile ei saa Om 904 panna, kuna poolraamide vahele jääb hammasratastega ajameid mis ta laiaks teevad.
Gazoonile aga on ta nagu rusikas silmaauku.
Veel on võimalik saada mäda raamiga Volvo, kus Perkinsi Perkins 4.236 mootor koos kastiga ja vedamise korral ka väljavõte pumbale.
Õnnetuseks on tegu jõuetu mootoriga, mis kannatab ka Lucase kõrgsurvepumba käes, kuid varuosad on soodsad.
Mitsubishi Canter on ka võimalik saada umbes selles hinnaklassis ja 4D35 on väga hea mootor oma töömahu kohta, kuna see on ilma turbota ning kasti otsas on ka käsipiduri trummel olemas.
Kokkuvõtteks, et traktori jaoks sai lammutamisele minevaid veokaid päris palju vaadatud ja mitu korda kahetsesin, et enam Gazooni ei pea.
https://www.facebook.com/groups/1803537276572861
https://www.facebook.com/groups/vetku
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA