17-06-2022, 10:09 AM
Selles võrrandis on väga palju muutujaid ja teada on vaid üks neist (150km).
Linnasõit on ilmselt valdavalt maantee ehk võib arvestada ca 17kWh/100km, jämedalt üheks linnaskäiguks vaja 25kWh energiat.
Autode laadimiskiirused ja võimekused on erinevad, aga asjade lihtsana hoidmiseks kasutame näiteks Leafi, mille pardalaadija on 6.6kW ja ühefaasiline.
Siit juba koorub lahti, et kui sul on 6.6kW päikesepark ja ühefaasiline inverter, siis õnnestuks kogu toodang autosse suunata ilma, et ülejääki tekiks. Ja sellise võimusega laadides suurusjärk 4 tundi paneelipargi makstoodanguga laadimist.
Samas selles ahelas on kaod ka, eriti DC to AC to DC moondeprotsesside tõttu. Elektriautoasid saab ka alalisvooluga laadida, kuid selleks peab omal vastav DC-DC (kiir)laadimisjaam olema.
Linnasõit on ilmselt valdavalt maantee ehk võib arvestada ca 17kWh/100km, jämedalt üheks linnaskäiguks vaja 25kWh energiat.
Autode laadimiskiirused ja võimekused on erinevad, aga asjade lihtsana hoidmiseks kasutame näiteks Leafi, mille pardalaadija on 6.6kW ja ühefaasiline.
Siit juba koorub lahti, et kui sul on 6.6kW päikesepark ja ühefaasiline inverter, siis õnnestuks kogu toodang autosse suunata ilma, et ülejääki tekiks. Ja sellise võimusega laadides suurusjärk 4 tundi paneelipargi makstoodanguga laadimist.
Samas selles ahelas on kaod ka, eriti DC to AC to DC moondeprotsesside tõttu. Elektriautoasid saab ka alalisvooluga laadida, kuid selleks peab omal vastav DC-DC (kiir)laadimisjaam olema.