18-06-2022, 15:28 PM
Ma esimese asjana kinnitan, et siira vaimustusega jälgin seda teemat algusest peale ja hiljutine saabunud rahalaev samal ajal 4,5K maksva trollibussi müüki ilmumisega tekitas vähemalt viieks minutiks nurjatuid mõtteid. Õnneks kaine mõistus võitis
Aga kaks senti ka maanteelegaalsusesse: Igasugused juriidilised konstruktsioonid on huvitavad lugeda. Mõni teooria tundub peaaegu veenev, mõni seevastu suisa lamemaine. Siiski arvan ma, et härrasmehed, kelleks lugupeetud ksf!ksf! endid peavad võiks seaduseaukude otsimise asemel mõelda LS mõtte üle.
Julgeks väita, et LS on sõidukite osas üsna selgelt füüsikast lähtuv: oht=mass*kiirus. Ehk siis mida kiiremini liikuv ja raskem sõiduk, seda halvemad on tagajärjed kui midagi juhtub. Ja nende tagajärgede vältimiseks on raskemad ja kiiremad riistad rohkem reglementeeritud. Mingit "halli ala" otsimine on suht lootusetu katse.
Aga kaks senti ka maanteelegaalsusesse: Igasugused juriidilised konstruktsioonid on huvitavad lugeda. Mõni teooria tundub peaaegu veenev, mõni seevastu suisa lamemaine. Siiski arvan ma, et härrasmehed, kelleks lugupeetud ksf!ksf! endid peavad võiks seaduseaukude otsimise asemel mõelda LS mõtte üle.
Julgeks väita, et LS on sõidukite osas üsna selgelt füüsikast lähtuv: oht=mass*kiirus. Ehk siis mida kiiremini liikuv ja raskem sõiduk, seda halvemad on tagajärjed kui midagi juhtub. Ja nende tagajärgede vältimiseks on raskemad ja kiiremad riistad rohkem reglementeeritud. Mingit "halli ala" otsimine on suht lootusetu katse.