24-06-2022, 13:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2022, 13:28 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Asi polegi niiväga GPS-i tõendusväärtuses, vaid lihtsalt selles, et Bolt pole Europark, nende äriplaan ei ole üles ehitatud trahvide korjamisele. Selle trahvi määramiseks peab juht kuidagi silma jääma, stiilis lehes ilmub artikkel "hullumeelselt kihutanud Bolti rendiauto tegi..." ning siis kontoris võib-olla keegi võtab asja uurida ja sanktsioneerib. Mingi väheke ebaõnnestunud möödasõidu gaasipedaaliga korrigeerimise peale ei liiguta keegi seal kulmugi.
Ma sõitsin talvel, kui oma kühvel remonti ootas, poolteist Tallinn-Rakvere otsa pingevabalt 110-120-ga, enne kui märkasin, et märkidele on 110 asemel 90 ilmunud. Vanasti need 110 märgid korjati lihtsalt ära, anoh, eks rikkus ei anna häbeneda ja märgitootja tahab ka elada. Ükskõik mis tasandil automatiseeritud GPS-i järgi trahvitegemise korral oleks see arve ammu kohal olnud. Tingimused olid loomulikult loetud, põhiasi on tankida ja võtmeid mitte taskusse unustada
Niiet teoretiseerige vähem mingite pastakast välja imetud probleemide üle ja kiirendage rahus
Ma sõitsin talvel, kui oma kühvel remonti ootas, poolteist Tallinn-Rakvere otsa pingevabalt 110-120-ga, enne kui märkasin, et märkidele on 110 asemel 90 ilmunud. Vanasti need 110 märgid korjati lihtsalt ära, anoh, eks rikkus ei anna häbeneda ja märgitootja tahab ka elada. Ükskõik mis tasandil automatiseeritud GPS-i järgi trahvitegemise korral oleks see arve ammu kohal olnud. Tingimused olid loomulikult loetud, põhiasi on tankida ja võtmeid mitte taskusse unustada
Niiet teoretiseerige vähem mingite pastakast välja imetud probleemide üle ja kiirendage rahus