27-06-2022, 21:23 PM
(27-06-2022, 11:45 AM)honkomees Kirjutas: P.S. Arendada tuleks hoopis tehnoloogiat, et inimesel oleks alati valikuvõimalus kas sõita mugavalt bensiiniga või kasutada autonoomse kütte allikat nt puugaasigeneraatorit, st iga üks kes viitsib saab omale ise kütte toota, võsa meil kasvab mühinal.Täiesti päri ja selle nimi on PHEV! Mis kütusega sisemist põlemist toidetakse, polegi enam oluline. See sobib juba ka m,aale, sest ka maal metsas elav tegelane peab vahepoealt asustusse ,eelkõige poodidesse, sõitma. Muul juhul pole tal autot ju üldse vaja, kui laseb Selveril kõik koju tuua

Elekter on raudselt lisaks olevikule ka tulevik aga ilma sisemise põlemiseta ikkagi ei saa. Tegelikult o nneid juba palju turul ja ka Mitsul on ju Outlander PHEV täiesti arusaadavas hinnaklassis ja veovõimega üldise autohinnatõusu juures. Ja seda laeb juba 10A juures ka täiesti OK kiirusega, 5,5tundi ei ole enam palju. 45 liitri bensu ja 13,8kWh akuga hübriidselt 800 kilti pole üldse ju paha sellise auto kohta! Praegustes hindades 100 eur/800km elik 12,5 senti/km. Ja kui saad tööl tasuta laadida, siis saab sellega ju ka elektrit koju või suvekodusse viia, näiteks tarbeakusid lisalaadida, kui offgrid PV-park ei toida piisavalt vms! OK, ka tojootal on ju rav4phev aga see on hetkel ikka 10K€ kallim ja kuna tojoota veeb on üks haigemaid ja sisutumaid lolluseid, siis ma tavaliselt sellel ei peatu. See jama ei vääri tähelepanu...kuigi auto ise võib ju hea olla. Kui lisandub rämeülbe tont-müügimees, seda enam.
Puugaasigeneka kui üleeilse päeva, võib aga kahjuks sinna ajaloo prügikasti jätta. Et lõikad ja vead bensiini ja diisliga võsa, et sellest siis puugaas teha, millest siis elektrit ja sooja saada? See on ju ajuvaba
