30-06-2022, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2022, 09:22 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-06-2022, 23:32 PM)jrgen20 Kirjutas: Ilmselt siis punktimisega kulub rohkem. Konstantset õmblyst sain vaid mõnes üksikus kohas teha.
Kulubki.
Kui Sinu masinal saab seadistada gaasi ette/järeljooksu, siis punktimisel võid järeljooksu rahumeeli nulli keerata. Eks kogenumad nüüd parandavad, aga kinnises garaažis mingeid kereurkeid tehes võiks gaasikulu vast poole väiksemaks keerata?
Samas - kui rahakott välja kannatab, siis keevituse kvaliteet ja maailmamajandus mõlemad vaid paranevad suurema kuluga töötades

Ausa rehkenduse eest virtuaalne käepigistus - umbes nii need asjad kujunevad. Vastutasuks on Sul OMA KÄTEGA lapitud kere, mille ehitust oled peensusteni pidanud tundma õppima ja julgus edaspidi igasugust teraselaadset materjali vajadusel keevitama asuda.