03-07-2022, 10:32 AM
(03-07-2022, 00:08 AM)Peeter2 Kirjutas:Mõtlesin naiivselt, et annan neile, kellel vajadus midagi tõestada, idee oma maailmavaate numbriliseks illustreerimiseks, aga sain vastuseks - nagu ikka - mulli ja hinnanguid, mitte teadmisi. Ühed ütlevad, et tormiline areng, teised, et facelift, mõlemad tuginevad emotsioonidele, mitte spetsifikatsioonidele.(02-07-2022, 16:36 PM)v6sa Kirjutas:vaata sellega on nii, et kes juba elektrika soetab, peab olema juba parajalt selle asja fänn. Ilmselt nimetab ta sellega sõitmist toredaks ja seikluslikuks, kui mõni teine ütleks "pain in the ass", nagu siin üks reisikirjeldus oli.(01-07-2022, 15:38 PM)karlarnold Kirjutas: ...
Ehk rääkides Eestis kasutatavate elektriautode tehnilisest arengust viimase kümne aasta jooksul oleks vast mõistlik võrrelda Nissan Leaf erinevaid generatsioone. Ise suutsin märgata paari aasta tagust kümnekonnapuudast tühimassi kasvu, sõiduulatuse, laadimiskiiruse jmt jaoks on vaja kirglikumat guugeldajat.
Siia see koer maetud ongi
Kirjglikult materdavad need, kel isiklik kogemus kas puudub või on äärmiselt napp. Nagu Pasternakiga omal ajal: "Не читал, но осуждаю!".
Samas aeg näitab, kas kaasaskantava elektrivaruga elektriauto on ummiktee või mitte. Tänase seisuga on "hallmetallikdiisel" muretum.
Arengu teema oled sa nüüd sujuvalt maha vaikinud, sest, no pole erilist arengut.
Muide ka üks 10 aasta vanune Tesla oli registri andmetel aasta lõpu seisuga liikluses, nii et soovi korral saab sedagi mudelit arengukõverate visualiseerimisel aluseks võtta.