11-07-2022, 10:41 AM
Suvi on käes ja tähelepanu kõikjal mujal kui Niva kallal. Aga mõningad edasiliikumised siiski on. Garaaži katus sai korda tehtud ning ei leki enam. Aku kast on välja lõigatud ning esimene uus plekk ka külge keevitatud. Seal on seda tööd ikka veel, enne kui uue aku kasti saab paigaldada. Sõber Kaupo kellega koos selle projekti ette võtsime kasutab seda autot kui oma kutsekooli plekksepa praktikatöö taiest. Nii, et kõik tuleb teha korralikult, täpselt nii nagu õpikus kirjas.
Õnnestus soetada nõuka-uued piduritrumlid. Mõned pildid ka erinevatest roostekohtadest mis vajavad keevitust. Üldiselt on hetkel nii, et Kaupo tegeleb keevitamise ja keretöödega. Mina osandan ja pakin autot kastidesse. Enne pritsimist tahaks ka mootori maha tõsta. Mõned kohad mootoriruumis soovivad samuti tähelepanu. Mootor tuleb nii või teisiti maha võtta. Samuti läheb vahetusse käigukast. Õnnestus soetada 5 käiguline uus kast.
![[Pilt: L4aBUQq.jpg]](https://i.imgur.com/L4aBUQq.jpg)
![[Pilt: wNPd9VO.jpg]](https://i.imgur.com/wNPd9VO.jpg)
![[Pilt: QcFYdSB.jpg]](https://i.imgur.com/QcFYdSB.jpg)
![[Pilt: EKiZKK8.jpg]](https://i.imgur.com/EKiZKK8.jpg)
![[Pilt: BEEWqTJ.jpg]](https://i.imgur.com/BEEWqTJ.jpg)
![[Pilt: QzYm5FB.jpg]](https://i.imgur.com/QzYm5FB.jpg)
Kas keegi oskaks jagada kogemusi mõistlikust tööde järjekorrast selles valguses, et kui auto läheb liivapritsi kogu täiega, kuidas ning mis hetkel võtta sillad alt ning need samuti pritsida? Kui palju ning kas need jäävad põhja pritsimisele ette? Hea meelega kuulan targemate kogemusi selles osas. Eesmärk oleks terve auto põhja pritsimine ning korrosioonivastane töötlus tänapäevaste vahenditega. Sama ka kogu sildade detailidega.

Õnnestus soetada nõuka-uued piduritrumlid. Mõned pildid ka erinevatest roostekohtadest mis vajavad keevitust. Üldiselt on hetkel nii, et Kaupo tegeleb keevitamise ja keretöödega. Mina osandan ja pakin autot kastidesse. Enne pritsimist tahaks ka mootori maha tõsta. Mõned kohad mootoriruumis soovivad samuti tähelepanu. Mootor tuleb nii või teisiti maha võtta. Samuti läheb vahetusse käigukast. Õnnestus soetada 5 käiguline uus kast.
![[Pilt: L4aBUQq.jpg]](https://i.imgur.com/L4aBUQq.jpg)
![[Pilt: wNPd9VO.jpg]](https://i.imgur.com/wNPd9VO.jpg)
![[Pilt: QcFYdSB.jpg]](https://i.imgur.com/QcFYdSB.jpg)
![[Pilt: EKiZKK8.jpg]](https://i.imgur.com/EKiZKK8.jpg)
![[Pilt: BEEWqTJ.jpg]](https://i.imgur.com/BEEWqTJ.jpg)
![[Pilt: QzYm5FB.jpg]](https://i.imgur.com/QzYm5FB.jpg)
Kas keegi oskaks jagada kogemusi mõistlikust tööde järjekorrast selles valguses, et kui auto läheb liivapritsi kogu täiega, kuidas ning mis hetkel võtta sillad alt ning need samuti pritsida? Kui palju ning kas need jäävad põhja pritsimisele ette? Hea meelega kuulan targemate kogemusi selles osas. Eesmärk oleks terve auto põhja pritsimine ning korrosioonivastane töötlus tänapäevaste vahenditega. Sama ka kogu sildade detailidega.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller