15-07-2022, 17:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2022, 18:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-07-2022, 15:19 PM)PlyVal64 Kirjutas:(15-07-2022, 11:02 AM)Mahno Kirjutas: Ma olen ka seda mitme auto pidamist rehkendanud ja tegelikult on rõve overhead see. Ülevaatused, kindlustused, hooldused... Äkki on üks ja kallim lõpuks odavam.Absoluutselt! Just praegu rentisin nädalavahetuseks käruveovõimelise et õuepealset vedada. Tuleb odavam. Viimasel ajal isegi ei "laena" Sõbralt suur bussi sest Bolt kaubik vs aeg on Bolti kasuks! ...
Priit, kõik ei ela linnas! Minule tähendab kaubikurent siiski minimaalselt 140 km tühja sõitu. Mitte 7-minutist jalutuskäiku aedlinnas või kolmeminutist tasuta (tegelikkuses meie kõigi kinnimakstud!) bussisõitu.
Pealegi, mõne jaoks on auto natuke rohkem, kui vaid sendivenitamise objekt. On täiesti mõttetu piinata sõiduautot haagiseveoga kusagil pärapõrgus, kui nelikveoline kastikas teeb seda mõnuga. On täiesti mõttetetu vedada oma isiklikku istelihast ja läpakaranitsat mööda asfalti tonnise kandevõime ja telliskivi aerodünaamikaga sajandialguse krusas, kui seda saab teha mugavalt pereuniversaalis ja seda võiks teha üldse elektriautos.
Kui ühest majapidamisest sõidab igapäevaselt välja 3 kasutatud autot, siis ilmselgelt ei saa ühe autoga per nägu rehkendada.
Kütusejutu kolin kohasemasse teemasse üle. Aga seda olen küll märganud, et tihti on teise sõitja järelt võetud autoga esimene peatus hoopis teeäärses tanklas. Mis pole mitte kütteliigi, vaid kasutajate mure. Täpselt, nagu isand Honkomehe viidatud tühjad akud/patareid
