18-07-2022, 08:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2022, 08:24 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Mitte vale, vaid osaline tõde, sest Sa tahad panna kõik ülekäigurajad samasse patta. Aga need ei ole!
Sirgel teel sõites sõltub eesõigus sellest, kas ketivenituspingi operaator (või operatorinna) suvatseb oma troonilt laskuda maakamarale või mitte. Kui suvatseb, tekib eesõigus ja talle otsa sõites maksab auto/tsikli/.../tornkraana juht. Kui ei suvatse (nagu kahetsusväärselt tavaks saanud ), siis sõltub asjaoludest:
Endiselt ei näe, milles on TRA ja POL lausungite vastuolu... Täpselt nii segaseks kõrgesti haritud juristid LS kirjutanud ongi.
Väga huvitavaks läheb olukord siis, kui pöörata olukord vastupidiseks ja kokku saavad hästi juristeeritud ISA "ristviies" kiirusel 200 + ning hästitreenitud kileviiner kiirusel 50+. Nagu mitte kaugest ajast mäletame, siis teatud asjaoludel on linnas pea kakssada siiski vaid natuke paha, mitte sigadus kõigi teiste liiklejate vastu ja mõrvakatse
Sirgel teel sõites sõltub eesõigus sellest, kas ketivenituspingi operaator (või operatorinna) suvatseb oma troonilt laskuda maakamarale või mitte. Kui suvatseb, tekib eesõigus ja talle otsa sõites maksab auto/tsikli/.../tornkraana juht. Kui ei suvatse (nagu kahetsusväärselt tavaks saanud ), siis sõltub asjaoludest:
- kui linnas lubatud kiirusel liikudes ülekäigurajale lähenedes ette pedaalinule signaalitades ja ABSi raginal peale lohiseda, on kõik JOKK ja tegu on vääramatu jõuga (LS ei näe ette teeandmise kohustust kõigile võimalikele teleporteeruvatele objektidele);
- kui jalakäija kiirusega pedaalivale loodussõbrale sõidab mootori täiskiirendusel jõurates otsa hullunud pilgul irvitava juhi roolitud massihävitusrelv, on tegu juristide kringliga, mille kallal maiustatakse kaua ja põhjalikult. Nagu senistest kaasustest nähtub, võib kehva advokaadi valinud kannataja jääda süüdi.
Endiselt ei näe, milles on TRA ja POL lausungite vastuolu... Täpselt nii segaseks kõrgesti haritud juristid LS kirjutanud ongi.
Väga huvitavaks läheb olukord siis, kui pöörata olukord vastupidiseks ja kokku saavad hästi juristeeritud ISA "ristviies" kiirusel 200 + ning hästitreenitud kileviiner kiirusel 50+. Nagu mitte kaugest ajast mäletame, siis teatud asjaoludel on linnas pea kakssada siiski vaid natuke paha, mitte sigadus kõigi teiste liiklejate vastu ja mõrvakatse