19-07-2022, 13:03 PM
(19-07-2022, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas: Ma loodan, et ksf! wagoneer võtab iga kord hoo maha mitte üksnes seetõttu, et ta on teadlik ja viisakas liikleja, vaid ka seetõttu, et see on lausa kohustus. Just kõikvõimalike abivahenditega (rulluisud, kergliikurid, jalgrattad) liiklejatega on sellistes olukordades õiguslik lahendus hoopis vastupidine. Eesõiguse asemel on rikutud usalduspõhimõtet ning autojuht vaatamata teeandmise kohustusele ei vastutagi kokkupõrke eest.Ma pean tunnistama,et kui tallapressiga liiklema hakkasin,siis värskendasin oma mälu nende punktide osas. Mul ei ole kusagile kiiret. Ma ei ole spordimees Ja mulle meeldib teega ristumisel korra üle õla vaadata,et kas mõni auto seljatagant tulles,soovib paremale keerata. Ehk teele,millest ma olen just üle sõitmas. Moodsaid elektrikärusid ei kuule ju kuidagi.
Paradoksaalsel kombel võib selline enne tee ületamist kiiruse vähendamine jalakäija kiiruseni anda autojuhile hoopis eksitava signaali sellest, et loobutakse oma eesõigusest.
Liikluskeel on keeruline ning kahjuks siin ühtset loogikat ei ole. Iga inimene vaatab asju oma mätta otsast ja oma loogikaga.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)