ГАЗ 53
#13

Nädalavahetusel sain ka proovida GAZ 53-l rooli keerata, tõmmet on mootoril küll mõnusalt. Aga natuke kisub paremale, asfaldi peal selgus et kokkujooks on natuke vale ja kulutab hirmsasti rehve. Ida-Virumaalt sõitisme isaga Tallinnas 9,5 tundi. Põhjus oli selles et kumm läks katki ja mutrid lahti ei tulnud. Lõpuks sai 3,5m toruga lahti 5 muttrit kuuest. Siis tuli linnast abi ja saime ratta vahetatud aga oh häda varuratta rehvis oli rõhku 0,1 atmosfääri. Esimese bensiini jaamani kus oli võimalik kumme pumbata oli 20 km. Kuna katki läks tagumine kumm siis hakkasis need kokku hõõruma ja kuumenesid kuni u.70 kraadini. Selleks heteks oli 20 km-st sõidetud alles 10km.
Pealegi hakkas varurattast välja tulema vett, ei tea küll miks aga igatahes see ei jahutanud rehvi maha. Kaasas oleva veega sai jahutatud rehvi normaal temp.-ni. Siis sõitsime edasi kuni Jägala jõe sillani, selleks hetkekls oli jälle rehv tuli kuum ja tuli jõest vett tuua. Järgmine peatus oli juba bensiini jaam ja siis sai kummid täis. Üks stiilinäide kabiini laest ja üks pilt rehvi jahutamisest. http://www.automoto.ee/gallery/album01/pildid_046 Ja veel üks küsimus: kuidas läheb see laelamp põlema, igatahes lülitit kuskil näha pole?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ГАЗ 53 - Autor: Martti - 15-07-2004, 21:20 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne