31-07-2022, 14:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2022, 14:41 PM ja muutjaks oli kass.)
No "rändav number" oli see 1937 aasta O - 5 igal juhul , kui ta erinevatel tsiklitel kasutusel oli. Küsimus on selles, miks see number rändas? DKW tsiklist numbriga O - 5 küll pilti pole, mingi võimalus, et "tundmatu inglisosadest" (nagu vanameister ksf! Valdo jalgrataste kohta armastas kirjutada) tsikkel fotol on arvele võetud mingil põhjusel DKW-na, mina fotol ei suuda raamist aru saada, vb on mingile DKW raamile ehitatud.
Ja ikkagi see klausel seadusest .....
Aga EAG lehel on huvitav lause peale 1938-nda aasta järjekordset uut Jõuvankrite seaduse juttu
" ....Seadus võimaldas sellekohase taotluse alusel väljastada täiendavaid linnade-maakondade kohalikke numbrimärke nii Teedeministeeriumi liiklusjärelvalve kontrollautodele (et näiteks vastavas maakonnas kontrollreidi teostav auto kannaks ka selle maakonna numbrimärki) kui Kaitseväe sõidukitele."
Ja ka Kaitseväe numbreid said kaitseväelased ja kaitseliitlased soovi korral? oma isiklikele sõidukitele, kui nad kasutasid neid "kaitsetegevuse toimetamiseks".
Fakt on, et Paul Kimask oli Teedeministeeriumi liiklusjärelvalve tegelane ja meil on kahtlust arvata, et ta kasutas 3 erinevat tsiklit numbrimärgiga 1937 O - 5.
Võin eksida, aga oleks nagu näinud fotosid 2-st erinevast EW aegsest tsiklist ühe numbrimärgiga, aga vb eksin ja vist olid nirud fotod...äkki oli neist üks foto Särevere sillal poseerivate tegelastega, haakuks ka liiklusjärelvalve ja teedeministeeriumi teemaga.
No nii, eelnev väide oligi ekslik, haiglane fantaasia. On küll foto mingist huvitavast vähelevinud tsiklist mingi silla ehitusel/remondil nr märgiga P - 5, aga aasta 1935 ja fotod FN -st numbrimärgiga 1933 P - 5, mõlemas siis mustad numbrid, seepärast fantaseerisin nad üheks.
Ja ikkagi see klausel seadusest .....
Aga EAG lehel on huvitav lause peale 1938-nda aasta järjekordset uut Jõuvankrite seaduse juttu
" ....Seadus võimaldas sellekohase taotluse alusel väljastada täiendavaid linnade-maakondade kohalikke numbrimärke nii Teedeministeeriumi liiklusjärelvalve kontrollautodele (et näiteks vastavas maakonnas kontrollreidi teostav auto kannaks ka selle maakonna numbrimärki) kui Kaitseväe sõidukitele."
Ja ka Kaitseväe numbreid said kaitseväelased ja kaitseliitlased soovi korral? oma isiklikele sõidukitele, kui nad kasutasid neid "kaitsetegevuse toimetamiseks".
Fakt on, et Paul Kimask oli Teedeministeeriumi liiklusjärelvalve tegelane ja meil on kahtlust arvata, et ta kasutas 3 erinevat tsiklit numbrimärgiga 1937 O - 5.
Võin eksida, aga oleks nagu näinud fotosid 2-st erinevast EW aegsest tsiklist ühe numbrimärgiga, aga vb eksin ja vist olid nirud fotod...äkki oli neist üks foto Särevere sillal poseerivate tegelastega, haakuks ka liiklusjärelvalve ja teedeministeeriumi teemaga.
No nii, eelnev väide oligi ekslik, haiglane fantaasia. On küll foto mingist huvitavast vähelevinud tsiklist mingi silla ehitusel/remondil nr märgiga P - 5, aga aasta 1935 ja fotod FN -st numbrimärgiga 1933 P - 5, mõlemas siis mustad numbrid, seepärast fantaseerisin nad üheks.