02-08-2022, 10:02 AM
Vahepeal on talvest suvi saanud ja seegi pea juba lõpus aga niipalju on muid tegevusi olnud, et lihtsalt pole aega paljudeks asjadeks. Eriti kui töökoht asub soomes.
Aga siiski siiski midagi on tehtud ka.
Esiteks see käivitamise jama oli ikka puhtalt massilülitist. Polt mis hoiab massi kere küljes oli ma ei tea mismoodi lahti tulnud!
Peale väikest pingutust töötas ilusti!
Kuna vahepeal oli vaja seda kasutada just mitte sihtotstarbeliselt sius tuli käru küljest võtta ja seda sai teha ainult haaratsiga kuna haagisel pole jalgu mida ära võtmisel saaks alla kruvida. Ju see tingitud metsas käimisest kuna need oleks kohe esimesed mis alt ära / või kõveraks sõidetaks.
See operatsioon sai tehtud ja oli vaja tõsta suuremat mõõtu umbes 500kg septikut ja selle käigus sai lõplikult otsa haaratsi viimast tippu liigutav silindri tihendi osa. Lekkis oleks vähe öeldud ja liiga ilustav. See ikka jookdis mõnuga.
Oli kohe kuulda kus pumbal hakkas õli väheks jääma!
Mis seal ikka. Paar päeva sai ikka hoogu võetud ja siis läks lammutamiseks
Tegin tellingu, et üldse jõuda kinnitusteni kuna redel tundus liiga vedel vastu mastu!
Lasin voolikud lahti ja algas eemaldus protsess kus vandumisega tagasi hoidmine tundus mõtetu!
Hea, et keegi kõrval ei filminud ?
Vaatasin ka rullikud üle kuna selle silndri liigutamisega kaasnes alati jube seakisa.
Põhjus rullikud mis määrimata jäetud ja selle tulemusena rullikud jooksid kinni ja algas metalli
Kuna endal vajalikke spetsiifilisi tööriistu nende korda tegemiseks ei ole siis sain lähedusest raha eest abi osta!
Tagasi kokkupanek möödus taas samasuguste vandesõnade saatel! Lihtsalt igatemoodi oli ebamugav teha seda tööd kuna ligipääs suhteliselt piiratud ja miskipärast palju asju kõveraks pekstud!
Aga mõne aja möödudes oli asi korras!
Eriti suur n…. Oli neid rullikuid tagasi saada:
Ülejäänu läks ladusamalt! Uus õli sisse ja hakkasin vaikselt noolepikendust masti sisse tagasi meelitama. Kuna selle sees jookseb ka 4 hüdrovoolikud siis võttis pisut aega, et õiget nurka kätte saada ja see sisse tagasi libistada! All maas oli aga juba märksa mõnusam tööd teha!
Paar voolikut sai ka esimese hooga ära vahetatud kuna olid vigased ja ajasid õli välja!
Võib öelda, et kogu see protsess aga oleks vist olemata olnud kui mul poleks sõiduautol käigukast otsa saanud! Olude sunnil lihtsalt alustasin selle remonti, et mitte aega niisama raisata!
Aga siiski siiski midagi on tehtud ka.
Esiteks see käivitamise jama oli ikka puhtalt massilülitist. Polt mis hoiab massi kere küljes oli ma ei tea mismoodi lahti tulnud!
Peale väikest pingutust töötas ilusti!
Kuna vahepeal oli vaja seda kasutada just mitte sihtotstarbeliselt sius tuli käru küljest võtta ja seda sai teha ainult haaratsiga kuna haagisel pole jalgu mida ära võtmisel saaks alla kruvida. Ju see tingitud metsas käimisest kuna need oleks kohe esimesed mis alt ära / või kõveraks sõidetaks.
See operatsioon sai tehtud ja oli vaja tõsta suuremat mõõtu umbes 500kg septikut ja selle käigus sai lõplikult otsa haaratsi viimast tippu liigutav silindri tihendi osa. Lekkis oleks vähe öeldud ja liiga ilustav. See ikka jookdis mõnuga.
Oli kohe kuulda kus pumbal hakkas õli väheks jääma!
Mis seal ikka. Paar päeva sai ikka hoogu võetud ja siis läks lammutamiseks
Tegin tellingu, et üldse jõuda kinnitusteni kuna redel tundus liiga vedel vastu mastu!
Lasin voolikud lahti ja algas eemaldus protsess kus vandumisega tagasi hoidmine tundus mõtetu!
Hea, et keegi kõrval ei filminud ?
Vaatasin ka rullikud üle kuna selle silndri liigutamisega kaasnes alati jube seakisa.
Põhjus rullikud mis määrimata jäetud ja selle tulemusena rullikud jooksid kinni ja algas metalli
Kuna endal vajalikke spetsiifilisi tööriistu nende korda tegemiseks ei ole siis sain lähedusest raha eest abi osta!
Tagasi kokkupanek möödus taas samasuguste vandesõnade saatel! Lihtsalt igatemoodi oli ebamugav teha seda tööd kuna ligipääs suhteliselt piiratud ja miskipärast palju asju kõveraks pekstud!
Aga mõne aja möödudes oli asi korras!
Eriti suur n…. Oli neid rullikuid tagasi saada:
Ülejäänu läks ladusamalt! Uus õli sisse ja hakkasin vaikselt noolepikendust masti sisse tagasi meelitama. Kuna selle sees jookseb ka 4 hüdrovoolikud siis võttis pisut aega, et õiget nurka kätte saada ja see sisse tagasi libistada! All maas oli aga juba märksa mõnusam tööd teha!
Paar voolikut sai ka esimese hooga ära vahetatud kuna olid vigased ja ajasid õli välja!
Võib öelda, et kogu see protsess aga oleks vist olemata olnud kui mul poleks sõiduautol käigukast otsa saanud! Olude sunnil lihtsalt alustasin selle remonti, et mitte aega niisama raisata!