02-08-2022, 11:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2022, 12:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Härrased, ma juhin tähelepanu siin kahele nüansile, mida te elegantselt ära unustate.
Esiteks ei ole üldse kindel, et aastal 2035 lõpetatakse kõigi sisepõlemismootoriga uute autode müük. Neid erandeid määruse rakendamisele on ennegi nähtud.
Teiseks ei ole üldse kindel, et aastal 2050 on EL üldse võimeline kontrollima, kes ja mida kasutab. Või oleme üldse tagasi hobutranspordil.
Kolmandaks - kas te mäletate, kui nadid olid akudel tööriistad aastal 2009? Miks te arvate, et aastaks 2035 on akud sama nigelad, kui need on täna?
Samas on üsna selge, et kui me jätkame senises mahus edasipasandamist, siis on lõpp üsna nukker.
Esiteks ei ole üldse kindel, et aastal 2035 lõpetatakse kõigi sisepõlemismootoriga uute autode müük. Neid erandeid määruse rakendamisele on ennegi nähtud.
Teiseks ei ole üldse kindel, et aastal 2050 on EL üldse võimeline kontrollima, kes ja mida kasutab. Või oleme üldse tagasi hobutranspordil.
Kolmandaks - kas te mäletate, kui nadid olid akudel tööriistad aastal 2009? Miks te arvate, et aastaks 2035 on akud sama nigelad, kui need on täna?
Samas on üsna selge, et kui me jätkame senises mahus edasipasandamist, siis on lõpp üsna nukker.