05-08-2022, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2022, 09:10 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Eelkirjutajad on olulise juba ära öelnud, aga ma soovitan veel vaadata ka käändtelje püstseisu - pole vaja just väga kiiresti mingi seina vastu sõita, et väänata sillatala ja tekitada ebavõrdsus.
Samuti pole üldse kindel, et kunagi nooruses mõni agar pole traktorit kinnijäämisel näiteks roolihoovast tõmmanud. Sedagi nähtud
Ehk enne täppismõõtmistele asumist (juhendi eest suurkiitus ksf! 2715!) tasub korraks rahulikult kiigata, et kõik asjad paremal ja vasemal ikka sümmeetrilised on.
Märkus selle kohta, et raskemal veol võib veorataste haardumine oluliselt roolimisele vastumõju avaldada, on täiesti omal kohal. Kui siia lisada terava servaga (ja sügavate soonte tõttu väikese haardepinnaga) rehvi nigelavõitu haardumine, on jutid või vallid kiired tekkima. Sel on põhjus, miks mururehvid just säärased balloonid on
Samuti pole üldse kindel, et kunagi nooruses mõni agar pole traktorit kinnijäämisel näiteks roolihoovast tõmmanud. Sedagi nähtud

Ehk enne täppismõõtmistele asumist (juhendi eest suurkiitus ksf! 2715!) tasub korraks rahulikult kiigata, et kõik asjad paremal ja vasemal ikka sümmeetrilised on.
Märkus selle kohta, et raskemal veol võib veorataste haardumine oluliselt roolimisele vastumõju avaldada, on täiesti omal kohal. Kui siia lisada terava servaga (ja sügavate soonte tõttu väikese haardepinnaga) rehvi nigelavõitu haardumine, on jutid või vallid kiired tekkima. Sel on põhjus, miks mururehvid just säärased balloonid on
