18-08-2022, 11:19 AM
Mul üks sõber ostis paar aastat tagasi tutika 1.4 liitrise ilma kilovattideta CNG Octavia ja siis oli 100km 3.7€, ei ole jutuks tulnud, palju praegu on.
Teisel sõbral on LPG-ga 285KW MB E500, mille maanteekulu on 10€ ja linnas 13€. Mul omal 169KW bensukas Saab, mis enamjaolt sõidab linnas ja 100km peale tuleb praegu umbes 25€.
Kuna plaanis autot vahetada ja enamjaolt linnasõitude puhul ei pea ma diislit väga mõistlikuks, siis vist pole raske arvata, milline valik mulle neist 4-st kõige ahvatlevam tundub ja seda juba mõnda aega. Mis lõplik otsus tuleb, ei oska ette ennustada, aga suur V8+LPG tundub mõnus, eriti selle rohepöörde taustal. 4-liitrine V8 bensukas on, aga kuna see sõidab vähe, pole selle numbrid olulised.
Teisel sõbral on LPG-ga 285KW MB E500, mille maanteekulu on 10€ ja linnas 13€. Mul omal 169KW bensukas Saab, mis enamjaolt sõidab linnas ja 100km peale tuleb praegu umbes 25€.
Kuna plaanis autot vahetada ja enamjaolt linnasõitude puhul ei pea ma diislit väga mõistlikuks, siis vist pole raske arvata, milline valik mulle neist 4-st kõige ahvatlevam tundub ja seda juba mõnda aega. Mis lõplik otsus tuleb, ei oska ette ennustada, aga suur V8+LPG tundub mõnus, eriti selle rohepöörde taustal. 4-liitrine V8 bensukas on, aga kuna see sõidab vähe, pole selle numbrid olulised.