11-08-2004, 20:54 PM
Originaaldüüs oli 165, minu vanal karbussil oli seal sees 175 ja toore augu ette oli keermeteibi abil topitud 165 düüs(ilmselt lihtsalt et oleks koht kus hoida). Vahetasin need vahepeal omavahel ära, aga vahet ei tundnud.
algul jooksis ta 80 km/h. Seda 15 hambalise ketikaga.
Panin külge 14 hambalise ketika, kiirus oli 80 km/h, jõudu tuli küll juurde.
Ostsin tutika K-65c karbussi. Ainus, kuid väga kallis viis kindel olla et midagi pole ära leiutatud karbussist. Sellel oli küljes ka siibritõusu piiraja, see mis laseb ainult poole peale gaasi keerata.
Panin külge, tsikkel jooksis koos piirajaga välja 75-80 km/h. Mina olin juba õnnejunnis et kui juba piirajaga 80, siis palju ilma piirajata veel tuleb!
Murdsin piiraja küljest - tippkiirus 80 km/h.
Vahepeal olin ka koonusfiltri ostnud. Selge see et kiiruseprobleem õhufiltris ei peitu aga niisama ajaviiteks käisin ostsin selle jaoks õli ja panin peale. Kuradi sitalt hakkas masin käima. Pidevalt tahtis välja surra, edasiminek oli umbes nagu punnvõrril. Siis kui gaas põhja keerata ja natuke oodata ning kui natuke õnne oli siis kiirendas natuke. Umbes 75 km/h.
Küünal oli täielikult must ja märg. Ilmselt ei saanud piisavalt õhku, kuigi koonusfilter peaks originaalfiltrist veel vabamalt õhku läbi laskma.
Niisiis 2 probleemi: A) kiirus on madal; B) Koonusfilter ei tööta.
Mõtlesin vahepeal et äkki on see \"80 pealt sein vastas\" probleem siduri libisemises, aga siis kontrollisin, 60 pealt vajutasin pidurit, pöörded läksid madalamaks, ühesõnaga sidur ei libise.
Nüüd tekkis mõte, et ehk on süüde vale? Kuigi Delta aegadest nagu mäletan et süütega mässamine muutis lõppkiirust heal juhul 2 km/h võrra...
Ideid?
algul jooksis ta 80 km/h. Seda 15 hambalise ketikaga.
Panin külge 14 hambalise ketika, kiirus oli 80 km/h, jõudu tuli küll juurde.
Ostsin tutika K-65c karbussi. Ainus, kuid väga kallis viis kindel olla et midagi pole ära leiutatud karbussist. Sellel oli küljes ka siibritõusu piiraja, see mis laseb ainult poole peale gaasi keerata.
Panin külge, tsikkel jooksis koos piirajaga välja 75-80 km/h. Mina olin juba õnnejunnis et kui juba piirajaga 80, siis palju ilma piirajata veel tuleb!
Murdsin piiraja küljest - tippkiirus 80 km/h.
Vahepeal olin ka koonusfiltri ostnud. Selge see et kiiruseprobleem õhufiltris ei peitu aga niisama ajaviiteks käisin ostsin selle jaoks õli ja panin peale. Kuradi sitalt hakkas masin käima. Pidevalt tahtis välja surra, edasiminek oli umbes nagu punnvõrril. Siis kui gaas põhja keerata ja natuke oodata ning kui natuke õnne oli siis kiirendas natuke. Umbes 75 km/h.
Küünal oli täielikult must ja märg. Ilmselt ei saanud piisavalt õhku, kuigi koonusfilter peaks originaalfiltrist veel vabamalt õhku läbi laskma.
Niisiis 2 probleemi: A) kiirus on madal; B) Koonusfilter ei tööta.
Mõtlesin vahepeal et äkki on see \"80 pealt sein vastas\" probleem siduri libisemises, aga siis kontrollisin, 60 pealt vajutasin pidurit, pöörded läksid madalamaks, ühesõnaga sidur ei libise.
Nüüd tekkis mõte, et ehk on süüde vale? Kuigi Delta aegadest nagu mäletan et süütega mässamine muutis lõppkiirust heal juhul 2 km/h võrra...
Ideid?