04-09-2022, 18:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2022, 18:37 PM ja muutjaks oli Mahno.)
On küll, bensiiniga on see mootor 110kw, cng-ga 96. Põhimõtteliselt pole hullu, piisab ka 96-st, vajadusel pakutakse ka chippimise võimalusi.
Paak on ilmselt teoorias võimalik alla saada, kui gaasipaagid ära võtta. CNG versioonil on auto tagumik erinev - tal ei ole muudetava kõrgusega pakuruumi põhja (see ruum, mis muidu oleks pakiruumi põranda all olev panipaik, on antud balloonidele ja metallpõrand on kõrgemal, varuratta koht puudub). Ehk tegelikult põhja all on isegi rohkem ruumi kui bensukal. Iseasi on, kuidas teha kõike nii, et auto oleks edaspidi ülevaatuslegaalne - tegemist oleks siiski toiteseadme ümberehitusega.
Tuleb nii leonil kui octavial teha põlvkondadel vahet - vanal (1.4) on täismõõdus bensupaak ja kaks gaasiballooni, uuemal (1.5) kolm ballooni ja minimõõdus paak. Varuratta asemele ilmselt suure rõhu pärast toroidset ballooni ei pakuta.
Paak on ilmselt teoorias võimalik alla saada, kui gaasipaagid ära võtta. CNG versioonil on auto tagumik erinev - tal ei ole muudetava kõrgusega pakuruumi põhja (see ruum, mis muidu oleks pakiruumi põranda all olev panipaik, on antud balloonidele ja metallpõrand on kõrgemal, varuratta koht puudub). Ehk tegelikult põhja all on isegi rohkem ruumi kui bensukal. Iseasi on, kuidas teha kõike nii, et auto oleks edaspidi ülevaatuslegaalne - tegemist oleks siiski toiteseadme ümberehitusega.
Tuleb nii leonil kui octavial teha põlvkondadel vahet - vanal (1.4) on täismõõdus bensupaak ja kaks gaasiballooni, uuemal (1.5) kolm ballooni ja minimõõdus paak. Varuratta asemele ilmselt suure rõhu pärast toroidset ballooni ei pakuta.