27-09-2022, 10:21 AM
Käivitumine juba pikemat aega on vilets, pöördesse ka niihästi enam ei läinud. Sai diisli Sassi käest tehtud pump ja vahetus võis alata. Uus CAV296 filter sai ka ostetud, aga hetkel jätsin selle siiski külge panemata, kuna mul on paagist tulev torustik kõik originaal, siis selle paigaldamine pole päris 1:1. Siiski mingiks hetkeks tuleb niipalju mõtteid koguda ja see vahetus ka ära teha. Kes on pannud, võib julgelt pilte jagada.
Üldiselt pumba vahetus lihtne, pisut regullimist ja läks.
Üks hüdrotoru oli pisut lahti ja kapoti serva taga pisut lekkinud, muidu pill ikka üsna puhas ja toimetab kenasti.
Peale vahetust käivitus väga hästi, pöördesse pole see pill kunagi nii hästi läinud, kui nüüd. Võib lugeda õnnestunuks selle töö.
Üks tähelepanek veel - roolivõimendi hakkas kuidagi eriti hästi tööle. Muidu töötas ka nagu enamvähem normaalselt, nüüd läks rool nii kergeks, et keera või näpuga. Varem ta nii kerge mul ei olnud. Sodi süsteemis ei tohiks olla, sest remondi ajal sai kõik pulkadeks ja puhastatud.
Üldiselt pumba vahetus lihtne, pisut regullimist ja läks.
Üks hüdrotoru oli pisut lahti ja kapoti serva taga pisut lekkinud, muidu pill ikka üsna puhas ja toimetab kenasti.
Peale vahetust käivitus väga hästi, pöördesse pole see pill kunagi nii hästi läinud, kui nüüd. Võib lugeda õnnestunuks selle töö.
Üks tähelepanek veel - roolivõimendi hakkas kuidagi eriti hästi tööle. Muidu töötas ka nagu enamvähem normaalselt, nüüd läks rool nii kergeks, et keera või näpuga. Varem ta nii kerge mul ei olnud. Sodi süsteemis ei tohiks olla, sest remondi ajal sai kõik pulkadeks ja puhastatud.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170