03-10-2022, 00:34 AM
Kastid ja reduktorid
![[Pilt: cnP0Thw.jpg]](https://i.imgur.com/cnP0Thw.jpg)
![[Pilt: WmOJVG7.jpg]](https://i.imgur.com/WmOJVG7.jpg)
![[Pilt: JZhHfLv.jpg]](https://i.imgur.com/JZhHfLv.jpg)
![[Pilt: 9PALI52.jpg]](https://i.imgur.com/9PALI52.jpg)
![[Pilt: BMmuLYL.jpg]](https://i.imgur.com/BMmuLYL.jpg)
Järgmine reduktor tuleb seoses hüdropumbaga. Pidin ära otsustama, et kuidas ja kuhu hüdropump tuleb- mootori ette kardaaniga? Või mootori küljepeale rihmülekandega? Veidi keerulisemaks teeb asja see, et rihmaratast või kardaani ei saa ju otse hüdropumba võlliotsa panna- mingisugune kandelaager peab vahel olema (vist). Lõpuks sai mindud seda teed, et kasutan ära autotõstuki pumba koos reduktori ning kardaaniga. Suure- tõstuki masti- pumba võtsin ära. Oleks ka selle reduktori algosadeks võtnud, kuid pidin loobuma- kõigepealt oli vaja ära võtta vända käbi, kuid seda ma lahti ei saanud. Ei hea ega kurjaga. Nii et pesin reduktori niisama seest ja väljast.
![[Pilt: eqDEQ2O.jpg]](https://i.imgur.com/eqDEQ2O.jpg)
Raami tuli veidi ringiteha ning auk lõigata, et kardaanile ruumi teha, kuid vast toimib nii. Veidi overkill on, aga see-eest peaks olema pommikindel lahendus. Kardaani pole mõtet enne paika panna, kui mingisugunegi hüdrosüsteem-ringlus paigas on
Kõigepealt sai korrastatud käigukast, kuna seda oli mootori käivitamisel vaja. Nii nagu enamus mootorikola siiani, oli ka kast väga pikalt kusagil vedelenud. Seest oli kõik kaetud mingisuguse süsimusta õliga aga sai suhteliselt lihtsalt puhtaks, kuid väljastpoolt pidin liivapritsiga üle käima et vähegi viisakas välja näeks. Difri keevitasin kinni. (Ausaltöeldes toimus see kasti ehitus nii ammu, et tagantjärgi ei suuda ma tuvastada ühtegi mälestust seoses selle difri keevitamisega- ma loodan, et ma ikka keevitasin selle kinni)
![[Pilt: cnP0Thw.jpg]](https://i.imgur.com/cnP0Thw.jpg)
Lisaks selline huvitav pilt- Mootor ja kast Nissan Primera. Et kui kastilt võtta ära korpus-sidurikoda ning peaülekanne, siis kuivõrd väikesed on tegelikult käigukasti hammasrattad võrreldes mootoriga.
![[Pilt: WmOJVG7.jpg]](https://i.imgur.com/WmOJVG7.jpg)
Reeverskast. Sai võetud algosadeks ning pestud.
Mustust, õli ning pori sai rünnatud plexu'ga. Too osutus aga reeturlikuks ning läks vaenlase poolele üle- tulemus oli kogu agregaati kattev rõve kleepuv mögin. Lõpuks pesin kõik diisliämbris. Asjad puhtad ning käed kuni küünarnukkideni naftaga süvaimmutatud. Hallitamise vastu näiteks.
Hammasrattad vigastustega- eriti see suur mida kahvel liigutab. Õnneks on teine reeverskast veel- küll väljast erinev, kuid hammasrattad peaks samad olema. Ka see kast algosadeks. Esimese hooga tundus teise kasti sisu lausa uus olevat, kuid peale määrde eemaldamist oli näha, et ikka tööd teinud asjad. Siiski paremad kui senised- eriti see kõige suurem. Sama palju tööd teinud, kuid ilma vigastusteta. Niiet sai kahest kastist ühe kokku lõpuks.
![[Pilt: JZhHfLv.jpg]](https://i.imgur.com/JZhHfLv.jpg)
![[Pilt: 9PALI52.jpg]](https://i.imgur.com/9PALI52.jpg)
![[Pilt: BMmuLYL.jpg]](https://i.imgur.com/BMmuLYL.jpg)
Järgmine reduktor tuleb seoses hüdropumbaga. Pidin ära otsustama, et kuidas ja kuhu hüdropump tuleb- mootori ette kardaaniga? Või mootori küljepeale rihmülekandega? Veidi keerulisemaks teeb asja see, et rihmaratast või kardaani ei saa ju otse hüdropumba võlliotsa panna- mingisugune kandelaager peab vahel olema (vist). Lõpuks sai mindud seda teed, et kasutan ära autotõstuki pumba koos reduktori ning kardaaniga. Suure- tõstuki masti- pumba võtsin ära. Oleks ka selle reduktori algosadeks võtnud, kuid pidin loobuma- kõigepealt oli vaja ära võtta vända käbi, kuid seda ma lahti ei saanud. Ei hea ega kurjaga. Nii et pesin reduktori niisama seest ja väljast.
![[Pilt: eqDEQ2O.jpg]](https://i.imgur.com/eqDEQ2O.jpg)
Raami tuli veidi ringiteha ning auk lõigata, et kardaanile ruumi teha, kuid vast toimib nii. Veidi overkill on, aga see-eest peaks olema pommikindel lahendus. Kardaani pole mõtet enne paika panna, kui mingisugunegi hüdrosüsteem-ringlus paigas on
![[Pilt: arKLs0N.jpg]](https://i.imgur.com/arKLs0N.jpg)