12-08-2004, 20:10 PM
kõps Kirjutas:Lätis pidid olema paljud 53d ja Zilid tehtud gaasi küttele. Kokkuhoid pidi päris mehine olema. Millegipärast meil seda pole suudetud ja seetõttu seoses ülisuure küttekuluga enamik rauda roostetab põõsastes.Liikus meilgi tegelikult üsna palju gaasiküttel autosid.Vene aja lõpul näiteks.Oli GAZ-e(Side baasil Tallinnas,kindlasti ka teistel)oli ka Zille.Teisalt arvan,et see raud vedeleks ikkagi põõsas hoolimatta gaasiküttest.Asja määrab siiski auto moraalselt vananenud konstruktsioon ja tõsiasi,et veonduses pole teda tegelikult õieti millekski kasutada.
kõps
Nüüd 53-A st üldisemalt.Polnud sellel roolil häda midagi.Roolisüsteemi tuli vaid hooldada,st. määrida.ja seda üsnagi tihti Minek oli sel autol kah tolle aja kohta ülihea.
Pole näinud sahhari millel oleks olnud roolivõim.Küll olid tootmises 130 modifikatsioonid millel olid R6 mootorid,need olid küll roolivõimuga.
Lugupidamisega Flanagan